Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Flits__ schreef:Ik heb ook zo’n 2.5 jaar geleden een wakeup light gekocht. Was er in het begin super blij mee, werd echt uitgerust wakker. Maar inmiddels ben ik al gewend aan het licht dus ik slaap daar doorheen en wordt dan wakker van het geluid. Ook prima, maar meestal slaap ik dan nog half waardoor ik hem uit zet en in het licht gewoon verder slaap. Inmiddels staan er dus ook weer een paar wekkers aan op mijn telefoon, anders verslaap ik me ontzettend.
daantjuhhh schreef:Flits__ schreef:Ik heb ook zo’n 2.5 jaar geleden een wakeup light gekocht. Was er in het begin super blij mee, werd echt uitgerust wakker. Maar inmiddels ben ik al gewend aan het licht dus ik slaap daar doorheen en wordt dan wakker van het geluid. Ook prima, maar meestal slaap ik dan nog half waardoor ik hem uit zet en in het licht gewoon verder slaap. Inmiddels staan er dus ook weer een paar wekkers aan op mijn telefoon, anders verslaap ik me ontzettend.
Daar ben ik dus ook een beetje bang voor. Ik moet met de gewone wekker ook het geluid eens in de zoveel tijd veranderen
daantjuhhh schreef:@Miefje Ik denk dat die van de aldi wel uitverkocht zijn?
@LizMD ik hoop dat het voor mij ook goed werkt
@Ricie ik wil wel graag met een geluidje ook vanwege het inslapen
Ik woon in een gehorige flat met buren met een ander dag en nacht ritme dan ik.
lenaa_tje schreef:Hebben jullie 1 met rood en geel licht of alleen met geel licht? Ik vraag mij afof dat nog veel uitmaakt.
Heb nu een oudere van Philips waar ik tevreden mee ben maar het is wel echt een enorm ding. Volgens mij zijn ze tegenwoordig toch wat kleiner.
karev schreef:Ik vind het nadeel van de wul dat de verlichting van de klok zo fel is. Dat is al een wakker houder op zich
Dani199764 schreef:Wat klinkt dit handig, nog nooit van gehoord, ik schrik mij juist altijd helemaal rot van mijn wekker, krijg gelijk hoofdpijn omdat ik zo snel wakker schrik. Zijn deze dingen goedkoop te verkrijgen? Anders misschien wel iets om voor te sparen.
Dani199764 schreef:Oké ik zal er wel even voor moeten sparen, maar €30 is nog wel te doen.
Mijn ritueel is nu altijd de telefoon onder mijn kussen leggen om het geluid te dempen zodat ik niet te erg schrik, dan zachtjes onder het kussen uit en uit zetten, dan ga ik onder mijn dekens liggen en zet ik mijn lampje aan (die is heel fel dus mijn ogen vliegen uit mijn kassen als ik niet eerst onder de dekens duik) En dan probeer ik heel langzaam onder de dekens uit te komen
Niet ideaal, maar het werkt, moet alleen opletten dat ik wel echt het lampje aan zet, anders val ik weer in slaap.
Druif_01 schreef:Maar hoe doen jullie dat dan met partners die naast jullie liggen, maar niet op dezelfde tijd eruit moeten?