Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Danique schreef:Vitamine etc. heb ik niet laten testen, B12 ook niet dus. Ga ik ook niet doen want ik word niet verzekerd en het kost me klauwen vol met geld zo
Ik werk als duikinstructeur dus ik sport uhhhh vrij regelmatigIk eet 's ochtends een banaan en een mueslireep, 's middags vaak gestoomde groenten, yoghurt met een beetje suiker en een panini broodje met kip+sla+komkommer+tomaat en 's avonds ligt eraan. Ik heb geen honger in ieder geval dus ik eet voldoende.
Ik zet gemiddeld 7000 stappen op een dag, dat zijn er soms dus 15.000 en soms minder.
Delphi schreef:89 (of 8,9 in NL) is toch helemaal geen prima nuchtere waarde!? Ik heb tijdens mijn zwangerschap zw diabetes gehad en mocht 1/1,5 uur na het eten niet hoger dan 7,9 komen. Nuchter was de waarde tussen de 4 en 6 goed.
Danique schreef:Vitamine etc. heb ik niet laten testen, B12 ook niet dus. Ga ik ook niet doen want ik word niet verzekerd en het kost me klauwen vol met geld zo
Ik werk als duikinstructeur dus ik sport uhhhh vrij regelmatigIk eet 's ochtends een banaan en een mueslireep, 's middags vaak gestoomde groenten, yoghurt met een beetje suiker en een panini broodje met kip+sla+komkommer+tomaat en 's avonds ligt eraan. Ik heb geen honger in ieder geval dus ik eet voldoende.
Ik zet gemiddeld 7000 stappen op een dag, dat zijn er soms dus 15.000 en soms minder.
KoudbloedKim schreef:x_Rebecca schreef:Absoluut even een testje laten doen voor vitamine D.Kloppen de waarden van de vitaminen ook? Het is best wel de tijd voor een flink vitamine D tekort waar je bijzonder moe van kan worden.
Dat heeft hier echt een wereld van verschil gemaakt.
marleen_usar schreef:B12 kan je het beste de zuigtabletten nemen, b12 injecties werken niet bij iedereen.