Susie_Anneke schreef:Ik herken dit, ik heb over een periode van een aantal jaar hetzelfde gehad. Zodra er ergens een griepvirus opdook leek het alsof ik steeds de pineut was. Ook bij mij was bloed goed, op meerdere ziektebeelden gestest maar t was het allemaal niet. Totdat ik bleek dat ik een lichamelijke burn-out had, door een hormoon te kort was dit gaan triggeren evenals constante griep. Sinds een aantal jaar slik ik hier medicijnen voor en gaat het heel erg goed.
Daardoor ook wat banen verloren, maar nu heb ik wat aan mijn rug waardoor ik weer m'n baan kwijt ben. Ik word deze week geoperereed en voor het eerst van mijn leven heeft mijn gezondheid prioriteit 1! Een baan vind ik wel weer, mijn gezondheid gaat nu voor.
Probeer niet bij de pakken neer te gaan zitten, probeer eens of een osteopaat een oplossing kan bieden. Praat nog een keer met je huisarts, zeg dat je gewoon niks kunt.
Ik wens je veel sterkte! Denk aan je zelf!
Ik sluit me hierbij aan!
Ook burn-out gehad en ik weet door mijn opleiding de gevolgen hiervan. Ook als je niet zo diep zit, maar die kant uit gaat. Je lichaam verbruikt je energie op een andere manier en je immuunsysteem wordt echt lager. Vitamine D kan hier zeker ook aan meehelpen.. Ik lees net dat je hier al medicijnen voor neemt. Al eens gedacht aan lichttherapie?
Weet je welke stoffen er worden getest in het bloed? Ook bijnier en schildklier gehaltes? Dit kan ook zeer veel invloed hebben op je immuunsysteem. Je schildklier is je thermostaat van je lichaam en betrokken bij je afweer. Een osteopaat kan je hier ook veel over vertellen. Mocht je een goede zoeken, stuur me even een PB..