Ik heb wel dat ik over de dag meerdere keren denk van oh ik ga even roken en dan denk 'Nee Britt.. je was gestopt'

Ik droom vaak dat ik gerookt heb en dan word ik wakker en ben ik boos op mezelf dat ik dat gedaan heb. Niet altijd meteen door dat het een droom was.
Ik ben er ook nog niet heilig van overtuigd dat ik voor altijd gestopt ben met roken. Het liefst zou ik gewoon heel af en toe willen roken

Ik heb trouwens op 5 december mijn laatste sigaret gerookt, maar nog tot 7 december met een e smoker gedaan, 30 euro uitgegeven plus die olie en dan een week gebruikt haha.
Ik ben ook gestopt gewoon omdat ik wilde kijken hoelang ik het uit kon stellen. Savonds de laatste over geslagen en sochtens uitgesteld. Toen eind van de middag vond ik het zonde om weer te beginnen haha.
Voor mezelf had ik gezegd, ik mag wel roken maar ik wil het niet! Heb nog een paar sigaretten liggen voor noodgevallen maar ik weet dat ik ze niet meer ga pakken omdat ik het niet wil. Als iets niet mag wil je het alleen maar meer!