Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
vaxie schreef:@ketaki, als je lichtflitsen hebt en wazig ziet overdag dan zou ik als ik jou was toch voor de zekerheid even laten kijken of je netvlies nog netjes intact is (of het er even over hebben met je huisarts, want die kan dat vast ook goed bepalen of dat nodig is). Niet dat ik zomaar random dingen wil noemen, maar op mijn werk (oogziekenhuis) laten we dit soort gevallen graag even langskomen. Lichtflitsen kunnen ook van iets anders komen dan je ogen, maar uitsluiten is altijd fijn.
Beterschap! Hopelijk worden je klachten snel minder
vaxie schreef:@ketaki, als je lichtflitsen hebt en wazig ziet overdag dan zou ik als ik jou was toch voor de zekerheid even laten kijken of je netvlies nog netjes intact is (of het er even over hebben met je huisarts, want die kan dat vast ook goed bepalen of dat nodig is). Niet dat ik zomaar random dingen wil noemen, maar op mijn werk (oogziekenhuis) laten we dit soort gevallen graag even langskomen. Lichtflitsen kunnen ook van iets anders komen dan je ogen, maar uitsluiten is altijd fijn.
Ketaki schreef:vaxie schreef:@ketaki, als je lichtflitsen hebt en wazig ziet overdag dan zou ik als ik jou was toch voor de zekerheid even laten kijken of je netvlies nog netjes intact is (of het er even over hebben met je huisarts, want die kan dat vast ook goed bepalen of dat nodig is). Niet dat ik zomaar random dingen wil noemen, maar op mijn werk (oogziekenhuis) laten we dit soort gevallen graag even langskomen. Lichtflitsen kunnen ook van iets anders komen dan je ogen, maar uitsluiten is altijd fijn.
ik heb idd de huisarts aan de telefoon gehad en die meldde dat ik hiervoor eerst naar een opticien moet gaan, om mijn ogen te laten controleren
Ketaki schreef:wat is een prisma?
als ik mag vragen