Goede deodorant?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-17 23:03

zigranta schreef:
Deoleen, niet geparfumeerd waardoor je, als je een ander luchtje op hebt geen 2 geuren door elkaar ruikt!

Jep, deze inderdaad.
De roller mét alcohol, echt topspul.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-17 23:04

Odorex Extra Dry eens per week onder je oksels deppen en klaar ben je. Ik gebruik daarnaast nog Rexona of Odorex deo maar dat is meer voor het idee / de gewenning. Kan het gerust vergeten!

Laura_

Re: Goede deodorant?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-17 23:14

Secret! Niet in de nederlandse winkels tr krijgen, maar wel online. Iets duurder als normale deo, maar het is het waard. Je doet er ook wel langer mee!

Simoonzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-17 23:15

SweetVanille schreef:
Dove, Sanex, Nivea of Rexona :)

Merken zoals Vogue of 8x4 vind ik zelf niet fijn, prikt en veel te veel parfum.

Dit ja. Van deo's als 8x4 of Vogue krijg je bij het opspuiten van die kletsnatte oksels. Blegh :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-17 23:20

Ik gebruik de 48h-versies van nivea :)

Jildau schreef:
Odorex Extra Dry eens per week onder je oksels deppen en klaar ben je. Ik gebruik daarnaast nog Rexona of Odorex deo maar dat is meer voor het idee / de gewenning. Kan het gerust vergeten!

Deze?:
https://www.kruidvat.nl/odorex-extra-dr ... r/p/948116
Klinkt wel erg handig namelijk!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-17 23:22

Ja...maar is dat een roller wat ik zie? Ik heb een flesje met vloeistof...

xMalibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-17 23:25

Wat bij mij het beste werkt en de hele dag lekker blijft ruiken is de axe deo van mijn vriend :=

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-17 23:29

Odaban! Het is niet echt een deodorant, je sprayt het 1x in de aantal dagen voor het slapengaan en vervolgens heb je meerdere dagen droge oksels. Ik zweer er echt bij. Ik zweet altijd behoorlijk snel en nu niets meer. Odaban gebruik ik ook nog amper, het zweten is in zijn geheel onwijs afgenomen en als ik het wel spray, houd ik het helemaal droog. Een klein flesje lijkt duur, maar het was mijn geld echt waar en ik doe er nu al een aantal maanden mee. :D

jasmijn16

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-17 23:37

Ik heb nu de deo van riruals, normaal vind ik mezelf al snel niet meer fris, dan ruik ik naar niks en grijp ik alweer naar de deo, maar kreeg laatst zelfs na 4 uur werk(zorg) een complimentje dat ik lekker rook! Ik vind het echt geweldig spul.

Chesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-17 23:43

Loveli geen aluminium en helpt echt goed

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-17 23:46

Bellatrix schreef:
Ik gebruik Odorex extra dry. Is een vloeistof die je op een wattenschijfje druppelt en dan op je oksels dept. Volgende ochtend ook douchen zoals ElsieC hierboven zegt en dan werkt het een dag of 3. Je ruikt geen zweet maar het spul zelf is ook geurloos. Werkt bij mij als een tierelier, ik zweet dan wel maar niemand ruikt het!

Ik gebruik ook Odorex, werkt als een tierelier. Maar die moet je toch juist direct na het douchen op doen?!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-17 23:47

Nouja misschien wel maar dat doe ik dus niet haha! En het werkt op deze manier ook.

Veraaaaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-17 23:49

Niveau werkt voor mij nauwelijks, gebruik nu Dove en werkt erg goed. Denk wel dat het erg persoonlijk is dus misschien veel verscillende proberen?

Daphneeeej

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-17 23:50

Ik vind de producten van oderex het fijnst. Van alle andere deo's ga ik juist heel erg zweten/ruiken. De vloeistof van odorex werkt top. Na het douchen/wassen in de avond op doen voor het slapen. De dagen erna niks meer nodig, kurkie droog en geen geur. Evt een geurtje op voor het idee. Maar gegarandeerd zweet/geur vrij. Gebruik zelf ook de deodorant van odorex.

selyna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-17 23:58

Aloe ever-shield deodorant stick
Niks fijner dan die!!
Kost bijna 10€ maar je doet er een jaar mee

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 00:05

ElsieC schreef:
Ik heb een antiperspirant van Rexona, geen gewone deodorant dus. Het is een soort creme in stickvorm (je draait er onderaan aan en dan komt er een klein beetje vrij dus geen geklieder op je handen) die je volgens de instructies voor het slapen opdoet. De volgende ochtend douche je en daarna werkt hij gewoon verder. Ik gebruik ze gewoon na het douchen 1x per dag of per 2 dagen ipv elke dag meerdere keren.
Dit is er zo eentje en ik heb hem gekocht in het kruidvat waar hij denk ik 7euro was. Wel wat geld maar hij werkt ten minste.
http://www.hypervyprodej.cz/image.php?i ... 300&bh=260

Deze inderdaad! Ik gebruik de groene. Erg fijn spul en absoluut geen zweet geur.
De sprays vind ik verschrikkelijk en werken niet bij me. Ik ruik mezelf dan halverwege de dag toch ondanks dat ik echt niet overmatig zweet en een kantoorbaan heb.

Ik haal ze vaak bij de op=op winkels voor €4.50.

Afbeelding

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 00:10

Bubblewrap schreef:
Ik gebruik de 48h-versies van nivea :)

Jildau schreef:

Deze?:
https://www.kruidvat.nl/odorex-extra-dr ... r/p/948116
Klinkt wel erg handig namelijk!

Ja die! Doe al anderhalf jaar met eentje. :D

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 00:29

Niks anders meer dan de Biotherm deo pure antitranspirant cream voor mij. Veel deo's zoals Dove, Rexona, Sanex, Nivea worden na een uur of wat qua geur vaak wat zurig. :\ Die met overmatig veel parfum zijn al helemaal erg.

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 01:56

Julia schreef:
Niks anders meer dan de Biotherm deo pure antitranspirant cream voor mij. Veel deo's zoals Dove, Rexona, Sanex, Nivea worden na een uur of wat qua geur vaak wat zurig. :\ Die met overmatig veel parfum zijn al helemaal erg.

Dit heb ik dus ook met die sprays.

Met rexona maximum protect gelukkig niet :)

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 02:01

Ik vind alles met parfum ontzettend goor :r

De Rexona maximum protect heb ik gehad maar die vlekt wel behoorlijk in zwarte kleding. Nu al een hele tijd blij met Odorex Ultra protect cleargel, het is niet zo fanatiek als Odaban maar ik ruik na opbrengen in ieder geval 2 dagen geen zweetluchtjes *\o/*

DarkCupid

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 02:06

Wat voor mij heel erg goed werkt is perspirex, en Rexona. Perspirex zit niet echt een toegevoegde geur aan, maar houdt de vieze geur wel aardig tegen, en voor mij is deze combi de best werkende

Deo's zoals nivea en dove, zijn geen aanraders voor mensen die erg zweten en snel ruiken. Deze gaan alleen zuur ruiken, en maken de geur alleen maar erger na een tijdje

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 04:15

Die rexona moet je ook gebruiken als je naar bed gaat. Als het goed is vlekt hij de volgende dag dan niet.

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 06:59

Hier lady speedstick en met name secret die mij super bevallen.

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 07:43

black_kelpie schreef:
Ik vind alles met parfum ontzettend goor :r

De Rexona maximum protect heb ik gehad maar die vlekt wel behoorlijk in zwarte kleding. Nu al een hele tijd blij met Odorex Ultra protect cleargel, het is niet zo fanatiek als Odaban maar ik ruik na opbrengen in ieder geval 2 dagen geen zweetluchtjes *\o/*

2 dagen? Ik snap wel wat er mis gaat.. misschien moet je je wat vaker wassen?

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 08:44

In mijn omgeving werd iemand met een transpiratieprobleem door de huisarts en de dermatoloog geadviseerd Deoleen te gebruiken. En dat werkt super, van wanhopig door zweetlucht naar oksels die niet ruiken.