zigranta schreef:Deoleen, niet geparfumeerd waardoor je, als je een ander luchtje op hebt geen 2 geuren door elkaar ruikt!
Jep, deze inderdaad.
De roller mét alcohol, echt topspul.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jildau schreef:Odorex Extra Dry eens per week onder je oksels deppen en klaar ben je. Ik gebruik daarnaast nog Rexona of Odorex deo maar dat is meer voor het idee / de gewenning. Kan het gerust vergeten!
Bellatrix schreef:Ik gebruik Odorex extra dry. Is een vloeistof die je op een wattenschijfje druppelt en dan op je oksels dept. Volgende ochtend ook douchen zoals ElsieC hierboven zegt en dan werkt het een dag of 3. Je ruikt geen zweet maar het spul zelf is ook geurloos. Werkt bij mij als een tierelier, ik zweet dan wel maar niemand ruikt het!
ElsieC schreef:Ik heb een antiperspirant van Rexona, geen gewone deodorant dus. Het is een soort creme in stickvorm (je draait er onderaan aan en dan komt er een klein beetje vrij dus geen geklieder op je handen) die je volgens de instructies voor het slapen opdoet. De volgende ochtend douche je en daarna werkt hij gewoon verder. Ik gebruik ze gewoon na het douchen 1x per dag of per 2 dagen ipv elke dag meerdere keren.
Dit is er zo eentje en ik heb hem gekocht in het kruidvat waar hij denk ik 7euro was. Wel wat geld maar hij werkt ten minste.
http://www.hypervyprodej.cz/image.php?i ... 300&bh=260
Bubblewrap schreef:Ik gebruik de 48h-versies van niveaJildau schreef:Odorex Extra Dry eens per week onder je oksels deppen en klaar ben je. Ik gebruik daarnaast nog Rexona of Odorex deo maar dat is meer voor het idee / de gewenning. Kan het gerust vergeten!
Deze?:
https://www.kruidvat.nl/odorex-extra-dr ... r/p/948116
Klinkt wel erg handig namelijk!
Julia schreef:Niks anders meer dan de Biotherm deo pure antitranspirant cream voor mij. Veel deo's zoals Dove, Rexona, Sanex, Nivea worden na een uur of wat qua geur vaak wat zurig.Die met overmatig veel parfum zijn al helemaal erg.
black_kelpie schreef:Ik vind alles met parfum ontzettend goor![]()
De Rexona maximum protect heb ik gehad maar die vlekt wel behoorlijk in zwarte kleding. Nu al een hele tijd blij met Odorex Ultra protect cleargel, het is niet zo fanatiek als Odaban maar ik ruik na opbrengen in ieder geval 2 dagen geen zweetluchtjes