Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kahawa schreef:Gianti schreef:[quote=
Geld absoluut niet voor iedereen. Ik schommel nog steedsop zelfde gewicht als toen ik 17 was. Moeders idem
Zie sws niet waarom dat een reden zou zijn om geen poging te wagen om op een gezonde manier te proberen in spiermassa aan te komen.
Gianti schreef:Precies! Je mot er alleen wel 100% voor gaan als je noet komt aanwaaien is mijn ervaring, maar waar wil is, is een weg
maj0 schreef:Nog een paar jaar wachten dan vraag je je hier hoe krijg ik het er weer af![]()
Je bent nog jong. Toen ik jou leeftijd was was ik ook zo dun. Nu 11 jaar later wil ik graag terug naar die tijd.
Ingrid_92 schreef:Dat automatisch zwaarder worden bij het ouder worden geldt niet voor iedereen hoor. Was op mijn 17e 1.73m met 54 kg en nu 8 jaar later ben ik 1 kg zwaarder gewordenhaha
Lieshorses schreef:Ik heb net via internet mijn bmi gemeten en met 55 kg als gewicht komt er een bmi van 18 uit.
Bedankt voor de tips en reacties! Ik weet niet of ik volledig voor het sporten/spiermassa opbouwen kan gaan met werk en school erbij. Ben altijd al erg snel moe en als ik savonds eenmaal thuis ben heb ik geen energie om nog krachttraining te gaan doen. Alhoewel de energie natuurlijk wel opbouwt naar mate het sporten.