Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Taartje schreef:Ook altijd een washandje en inderdaad op vakantie wegwerp washandjes.
Snap ook niet dat mensen het een bacteriebron vinden, je droogt ze en vervolgens gaan ze op 90 graden in de was.
Handdoek is dan met zo goed en bacteriebron.
Jans schreef:Taartje schreef:Ook altijd een washandje en inderdaad op vakantie wegwerp washandjes.
Snap ook niet dat mensen het een bacteriebron vinden, je droogt ze en vervolgens gaan ze op 90 graden in de was.
Handdoek is dan met zo goed en bacteriebron.
Op 90 graden wassen vindt zo'n 90% van de bevolking een doodzonde.![]()
Hier ook altijd een washandje voor het lichaam incl tussendoor uitspoelen en inderdaad op de 95 gradenwas na 1 keer gebruik. Gezicht doe ik met stevige wattenschijfjes.
DewiRox schreef:Ja, maar met je hand leg je toch dezelfde route af? Denk dat het weinig verschil maakt hoor. Of spoel jij tussendoor alles af en pak je voor een volgend stukje weer nieuwe douchegel?
Pikkepor schreef:@taartje: wij hebben pas op school het bedbad geleerd en daarbij wordt de schaamstreek juist niet met de wasmand gewassen. Enkel gespoeld met water. (Wel opleiding Vroedkunde, dus na een bevalling wil je daar ook niet stevig gewassen worden met een wasmand denk ik)
karuna schreef:Pikkepor schreef:@taartje: wij hebben pas op school het bedbad geleerd en daarbij wordt de schaamstreek juist niet met de wasmand gewassen. Enkel gespoeld met water. (Wel opleiding Vroedkunde, dus na een bevalling wil je daar ook niet stevig gewassen worden met een wasmand denk ik)
mag hopen dat jullie dat niet leren. Ook zonder bevalling lijkt het me erg pijnlijk
![]()
_suus19_ schreef:Je spoelt je handen toch ook af? En die zijn glad ipv een washand waar alles in gaat zitten.
Haal je handen door de modder en spoel ze meteen af, zonder dat de modder op kan drogen, is de modder eraf. Haal een washand door de modder en je blijft de washand uitspoelen en er blijft bruin uit komen.
Goof schreef:[MWS] Hoe vaak douchen jullie?
Alsjeblieft. Een 27 pagina's lang topic over douchen met of zonder washand van vorige week ofzo.
Pikkepor schreef:Hier ook geen wasbeurt zonder washand!
Zonder washand voel ik me niet schoon![]()
En na de douchebeurt laten drogen samen met de handdoek en daarna in het was. 90 graden wassen, niks aan het handje!
@taartje: wij hebben pas op school het bedbad geleerd en daarbij wordt de schaamstreek juist niet met de wasmand gewassen. Enkel gespoeld met water. (Wel opleiding Vroedkunde, dus na een bevalling wil je daar ook niet stevig gewassen worden met een wasmand denk ik)
@Palmera: water wat eerst langs je hoofd en puist loopt en dan over de rest van je lichaam is ook vies dan?