Je zou ook dingen kunnen opschrijven/ uitprinten en laten lezen.
Toitoitoi!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Aedema schreef:Ik kon niet echt merken dat die heel erg hielp, duurde nog wel heel lang voordat ik echt moe was. Mijn ervaring was dat ze na 30 minuten in begonnen te werken. Ben vannacht niet meer wakker geweest dus dat is wel weer een plus.
Citaat:Net gesprek gehad met school weer, ze vonden ondanks mijn goede motivatie niet dat ik door moest gaan, dat ik het allemaal niet aankon blabla. Dus heb ik uiteindelijk de bom laten vallen en mijn coach zei meteen al dat ze zoiets dacht. Opeens waren ze beide heel vriendelijk en wilden ze me helpen om werk te zoeken als helpende en dan misschien op die manier BBL gaan doen. Die meneer wilde zelfs wel in gesprek gaan met personeelszaken etc.
Citaat:Ik moet maar zien hoe dat allemaal gaat verlopen. Ik ga me nu eerst focussen op dat gesprek met de GGZ.
Ik wilde jullie toch op de hoogte houden met hoe alles gaat voor diegenen die daar interesse in hebben
Aedema schreef:Qua financiën zou het mooi zijn als ik bij mij in de buurt kon werken. De stages (en opleiding) waren op zijn dichstbij al drie kwartier rijden, mijn ervaring is dat helpenden meestal maar drie uurtjes per dag werken, tsja dan ben ik bijna aan het werk voor de benzinekosten dan dat ik echt wat verdien.
School heeft me wel vaker dingen wijs gemaakt dus ik ga er ook niet vanuit dat ze zich daaraan houden.
Citaat:Het gesprek met de GGZ vond ik vreselijk gaan, heb nooit echt mijn emoties en gevoelens kunnen uitspreken en vond het ook moeilijk om te doen. Ik heb mijn hele verhaal kunnen doen en we hebben een test gedaan waaruit bleek dat ik een ernstige depressie had, ik had een score van 30, weet alleen niet meer hoeveel je er mee kon halen.
Citaat:Ze wil me ook doorsturen naar een psycholoog, moet alleen eerst even uitzoeken hoe het komt met verzekeringen en financiën voordat ze dat gaat regelen.
Citaat:Voor nu wil ze dat ik overdag niet meer op bed ga maar mezelf op een gezonde manier bezig hou; veel wandelen met de hond, huishouden meer oppakken en op vaste tijden op bed en van bed ga.
Citaat:Ze wil ook dat ik werk ga zoeken, is het niet in de zorg dan maar schoonmaakwerk of callcenter of iets dergelijks omdat ik niet weer in de schulden moet komen.
Citaat:Het was heel erg confronterend en zal nog een moeilijke tijd doorgaan maar ik heb voor nu eerst weer een doel. Ik vond het ook fijn dat ze geen medelijden met mij had, toen ik het mijn vriend en school vertelde gingen ze opeens met me om alsof ik een teer zieltje was, daar hou ik absoluut niet van...