girlyggirl schreef:Al mijn vrije tijd op croccs lopen () en daarbuiten speciale gelzooltjes. Uiteindelijk ging t weg
Heel sexy maar als het werkt geef ik je groot gelijk.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
moonfish13 schreef:girlyggirl schreef:Al mijn vrije tijd op croccs lopen () en daarbuiten speciale gelzooltjes. Uiteindelijk ging t weg
Heel sexy maar als het werkt geef ik je groot gelijk.
girlyggirl schreef:Al mijn vrije tijd op croccs lopen () en daarbuiten speciale gelzooltjes. Uiteindelijk ging t weg
Jennyj01 schreef:In mijn praktijk kom ik de hielspoor blessure regelmatig tegen en het is altijd een stress blessure. Door overbelasting fysiek en/of mentaal. De overbelasting hoeft niet altijd uit de voet te komen. “Gewone” oververmoeidheid kan de hielspoor al triggeren. Het hakje wat vanillia laat zien is een hele goeie om toch redelijk normaal de dag door te komen. Vergeet alleen niet om in je andere schoen ook een hakje te leggen. Anders ruil je het ene probleem in voor het andere.
moonfish13 schreef:Het is gewoon mega hardnekkig Joltsje.
Hier is het ook een ontsteking, er zijn dagen dat ik het in bed voel kloppen en in het verleden was het ook rood.
Dat rode kan ik nu redelijk voorkomen door op tijd te stoppen, en dat kan gezien ik afgekeurd ben maar dit is gewoon zwaar klote voor mijn revalidatie..
Zelfs baantjes trekken irriteert mijn hielen.![]()
Ik overweeg om eens strassburg socks te bestellen en dat te gaan proberen, kost iets van €30 maar het is het proberen we waard denk ik.