Zenuwpijn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Captain

Re: Zenuwpijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-17 22:17

Ja heb ik ook... ga ook 's avonds naar bed met een hete kruik.

Ianrowan2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-17 22:39

Ik heb in maart een rib op de rugzijde gebroken door een heftige val.
Is alweer aan elkaar gegroeid.
Daar heeft zich nieuw kraakbeen gevormd wat nog niet helemaal glad is. Dat moet nog slijten dmv gewoon bewegen. Maar omdat daar een zenuw langs loopt, is dat slijten geen pretje te noemen.

TheWelsh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-17 22:54

Ik, door een operatie fout (2008) in mijn hals.
Mijn 11de hersenzenuw is per ongeluk doorgesneden. Na een zenuwtrantsplantatie heb ik redelijk mijn functies weer terug, maar dus ook erge zenuw pijn. Dat straalt uit naar meerdere plekken en zorgt regelmatig voor erge spannings hoofdpijn.

Ik plak om de dag een nieuwe fentanylpleister 50mcg, slik daarbij amitryptiline en tramadol. Helaas helpt dit lang niet voldoende.

Over twee weken heb ik een intake gesprek voor een neurostimulator.

SuperZodiaX

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-17 11:59

Spetter schreef:
Hebben jullie ook meer pijn met de kou? Ik zit nu het liefst binnen in de warmte. Als ik eenmaal koud ben word ik haast niet meer warm. En kou geeft nog meer pijn. Maar te heet is ook weer niet goed overigens.
Heb vorige week morfine er bijgekregen voor zo nodig. Ben er voorzichtig mee. Word er raar van in mijn hoofd. Het haalt wel wat scherpe randjes van de pijn dus dat is fijn. Ik kan er alleen zo slecht op slapen.

Ja hier ook meer pijn met de kou, ik heb vooral last van de wind die tegen mijn benen komt en mn broek ertegenaan blaast.
Bij mij helpt het om een thermolegging onder mn broek te dragen, dat haalt een randje pijn eraf

Nynke1

Re: Zenuwpijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-17 12:15

Ik ook. In billen/benen. Heb mijn rug op 3 plekken gebroken gehad en heb binnenkort een scan omdat ze een hernia vermoeden en iets met het si gewricht. Ik slik amitriptyline 75mg en 4x daags oxy icm met paracetamol/diclo. Heb CBD olie geprobeerd maar dat hielp niet, dan zul je echt THC er bij moeten nemen. En ik laat ‘s nachts m’n elektrische deken op 1 aan staan.