Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
melissa_b schreef:Hè wat rot! Wij hebben hetzelfde gehad met onze 2e dochter.
1e dochter was supermakkelijk met slapen, sliep snel de nachten door en sliep overdag ook vaak en veel. Dochter 2 is een ander verhaal.. die werd ook iedere nacht paar keer wakker en brulde het hele huis bij elkaar. Wat we bij haar gemerkt hebben is dat ze niet veel slaap nodig heeft! Ze gaat rond 20:30 naar bed mét een flesje kv van 210ml. Dat drinkt ze zelf op pakt zelf haar speen die ik op haar borst leg en valt in slaap en word volgende ochtend rond 07:00 wakker. Dan doet ze een middagdutje. Ze valt het liefst rond 11:00 in slaap, maar we houden haar wakker tot 14:00. Dan een kort slaapje van een uur en we maken haar wakker. Tussendoor is het een vrolijk en energiek kind. Dit helpt echt bij ons, misschien bij jouw dochter ook? Ik las dat jouw dochter pas 7 maanden is, dit schema volgen wij ook al vanaf een paar maanden. Proberen waard toch? Ik ben benieuwd
Alenthe05 schreef:Is de voeding wel "vol" genoeg? Andere nachtvoeding? Meer voeding geven zodat ze meer verzadigd is? Anders de huisarts of consultatie bureau inlichten. Succes