Zo, het topic even doorgelezen.
Dat leverde al beren op de weg op. En dan ben ik nog maar net begonnen met me verdiepen
Zuivel is voor mij geen enkel probleem. Het drinken kan ik ook wel zonder veel problemen aanpassen.
Wat ik erg lastig vind om te veranderen is het gebruik van brood, aardappels, rijst en pasta.
Want daar leef ik op en dat vind ik lekker. Verder ben ik gek op vlees. En ik groenten omdat het moet, niet omdat ik het heerlijk vind. Dat alles maakt het voor mij erg lastig, ik heb heel wat te veranderen en dat zal niet makkelijk zijn, als ik besluit voor deze manier te gaan.
De suggestie van soep tijdens de lunch vind ik een hele fijne. Ik ben gek op verse en gezonde soep.
Beer 1, die van de lunch, van de weg
Het avondeten vind ik ook lastig. Vooral ook omdat ik ook een kleuter heb, die haar behoeften heeft en geen makkelijke eter is. Een berg groente en vlees veroberen gaat 'm hier niet worden, dat is niet realistisch. Maar ik zie op pinterest koolhydraatarme gerechten langskomen. Is het mogelijk om gewoon lekkere gerechten te blijven koken en af te vallen volgens de methode? En moet ik apart koken voor mijn kleuter?
Ik sta pas aan het begin. Ik weet nog niks, daar eerst maar verandering in brengen. Ik wil heel graag afvallen door mijn leefstijl blijvend aan te passen. Het gaat niet om afvallen alleen. Maar ik moet er wel van overtuigd zijn dat ik gezond bezig ben.
Ik wil zo graag de knop omzetten! Dat ben ik aan mezelf en mijn kind verplicht.