Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bigone schreef:Toen je de vorige keer in het ziekenhuis lag, is je urine toen op kweek gezet?? want zeer waarschijnlijk heb je toen dus wel een nierbekkenontsteking gehad ipv nierstenen, dit doet net zo zeer, je weet van de pijn niet meer waar je het moet zoeken.
Granoek schreef:Zoals verwacht dus blaasontsteking, gelukkig nog niet op de nieren geslagen.
Nu aan de antibiotica om dat te voorkomen.
Volgend probleem: ik kan geen pillen slikken
Dit wordt een leuke week
mies_dummy schreef:Sorry dat ik zo je topic binnen kom vallen! Ik vroeg mij alleen af: heb jij ( of andere met een blaasontsteking) ook standaard pijn bij het plassen?
Ik heb namelijk sinds een paar dagen dat ik heel vaak moet plassen/continu de drang heb en vannacht heeft het mij de hele nacht wakker gehouden. Maar het doet geen pijn etc het is vooral heel erg irritant.
Omdat het geen pijn doet kan ik ook pas donderdag ochtend terecht bij de HA.
Ts heel veel beterschap natuurlijk! En over pillenslikken heb ik helaas geen tips... ik kan bijna een pingpong bal doorslikken zonder moeite
iirrssjjee schreef:mies_dummy schreef:Sorry dat ik zo je topic binnen kom vallen! Ik vroeg mij alleen af: heb jij ( of andere met een blaasontsteking) ook standaard pijn bij het plassen?
Ik heb namelijk sinds een paar dagen dat ik heel vaak moet plassen/continu de drang heb en vannacht heeft het mij de hele nacht wakker gehouden. Maar het doet geen pijn etc het is vooral heel erg irritant.
Ts heel veel beterschap natuurlijk! En over pillenslikken heb ik helaas geen tips... ik kan bijna een pingpong bal doorslikken zonder moeite
Bij mij brandde het altijd als een malle.... heb je drang en moet je dan ook echt? Of komen er maar 3 druppels uit?
mies_dummy schreef:Sorry dat ik zo je topic binnen kom vallen! Ik vroeg mij alleen af: heb jij ( of andere met een blaasontsteking) ook standaard pijn bij het plassen?