Ervaringen Bach Rescuedruppels

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

tinker_sally

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-17 19:38

Ik vind het super spul. Zowel voor mezelf als paardlief gebruikt.
Vooral in het begin toen ik haar net. Haalde de scherpste randjes van onze zenuwen eraf.
1x Beide iets te veel gegeven en dat werd een heerlijk relaxed ritje :+

Meestal kreeg paardlief 3 pipetjes via wat eten. En ik nam 2 pipetjes rechtstreeks op de tong.

En paar jaar geleden mijn e-rijbewijs ermee gehaald. Net voor ik het examen moest doen wat ingenomen.

Bij de man van een vriendin van me helpt het weer niets. Is denk ik per persoon verschillend.

pluisje88

Re: Ervaringen Bach Rescuedruppels

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-17 21:23

3 pipetjes? Dat zijn rond de 15 druppels? Nogal enthousiast als je max 4 druppels per keer mag ;)

tinker_sally

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-17 21:39

Waren geen volle pipetjes. Gewoon erin, knijpen en leeg drukken.

Die voorgeschreven 4 druppels doen niets. Dus dan kies ik voor meer.
Volgend jaar ga ik het rijden weer oppakken en het potje staat al weer klaar op stal.

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-17 22:23

Hmm dan denk ik dat het misschien tijd is om je even te verdiepen in de werking van bachbloesems.. met zon stockbottle hoor je een flesje te maken met een paar druppels in een flesje water. En van dat verdunde flesje neem je dan een paar druppels. Hele pipetjes uit een stockbottle achter elkaar leeg drukken is een beetje overtrokken dus. Meer is niet altijd beter..

Art_Ificious

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-17 22:26

Ik wou al niks zeggen want vond 3 pipetjes ook best veel. Vier druppels is namelijk maar 1/4e pipetje schat ik.

Aan mijn paard durf ik het niet zo goed te geven eigenlijk.

Pluisje88 op de verpakking staat: "4 druppels in 100ml water en met pozen opdrinken of 4 druppels rechtstreeks op de tong"
Dat laatste is dus onverdund.

HaKuNaMaTa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-17 22:29

De spray helpt bij zowel mij als mijn vriend goed.

Ik heb het gebruikt voor de eerste ontmoeting met mijn schoonouders, dit omdat stress en spanning voor mij niet echt gunstig zijn, ivb met mijn ziekte.
En tijdens mijn rij examen heb ik het ook gebruikt, en ook toen werkte het super goed.

Mijn vriend, kan soms spanningen krijgen die zo ver gaan tot overgeven aan toe.
Dus zodra hij die spanning voelt, (en vaak al braakneigigen krijgt) pakt hij de spray, en daar word hij wel degelijk rustiger op.

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-17 22:52

Art_Ificious schreef:
Ik wou al niks zeggen want vond 3 pipetjes ook best veel. Vier druppels is namelijk maar 1/4e pipetje schat ik.

Aan mijn paard durf ik het niet zo goed te geven eigenlijk.

Pluisje88 op de verpakking staat: "4 druppels in 100ml water en met pozen opdrinken of 4 druppels rechtstreeks op de tong"
Dat laatste is dus onverdund.

Je kunt het gerust aan je paard geven hoor! Gewoon de mensen dosis aanhouden en niet meer gaan geven.

Ze worden inderdaad vaak zo genomen. Zeker de resque maar op de opleiding leer je het anders. Zie de zwart gemarkeerde stukjes tekst in dit artikel uit het boek van de opleiding

Afbeelding