Plassen in de file

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-17 20:02

Ik kon het echt niet meer houden, dus inderdaad twee deuren open gezet en daar tussen gaan zitten. Zonder parasol, dat vond ik toch teveel een circus worden. Heb maar gewoon gedaan alsof het doodnormaal was. Nog even gezwaaid naar de man die achter me staat.

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 20:02

Gruwel, herkenbaar. Ik krijg acute plastress als ik de file inrij. Ik zit de hele dag in de auto en probeer maar op tijd naar de wc te gaan voor het geval dat.

Helaas geen tips, ik wil mijzelf ook niet op een filmpje terugzien door zich vervelende mede filerijders. Ook niet met een kleedje om.
Scheelt wel dat het donker is.

Succes, ik leef met je mee.

Edit; wat stoer! en wat een opluchting, haha.

Molfre

Re: Plassen in de file

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 20:04

Oh heerlijk, ik hoop dat 'ie flink gebloosd heeft :D Ik zou uit beleefdheid gewoon de andere kant op kijken, maar ja, je hebt mensen die het veel te interessant vinden.

Maar stoer van je, ik hoop dat de file zo oplost en je niet nog een keer hoeft. Succes nog even.

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 20:04

Maanlicht schreef:
Ik kon het echt niet meer houden, dus inderdaad twee deuren open gezet en daar tussen gaan zitten. Zonder parasol, dat vond ik toch teveel een circus worden. Heb maar gewoon gedaan alsof het doodnormaal was. Nog even gezwaaid naar de man die achter me staat.

En?! Opgelucht?!

Love_Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 20:05

Maanlicht schreef:

_/-\o_ _/-\o_ _O-

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-17 20:06

Ja voel me helemaal relaxed nu haha! In vervolg allemaal onthouden: EEN EMMER MEENEMEN IN DE AUTO. En noodrantsoen. Baal echt dat ik niets te eten bij me heb.

Potate

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 20:07

Stoer dat je het gewoon gedaan hebt!
Ik had waarschijnlijk erg moeten lachen als de persoon voor me uit zou stappen en zou gaan zitten plassen, maar zelf doen? Nee liever niet! Voortaan neem ik maar een emmer mee!

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 20:09

Ach, emmer.. flinke Tupperware achtige doos is ook prima toch? Kan je hem nog afsuiten ook of ik bedenk net, leeg yoghurt emmertje, die hebben ook een deksel.

Ik heb eigenlijk wel altijd wat te drinken in de auto liggen (al zou het het water van de hond zijn).

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-17 20:14

Kun je pizza’s bestellen bij een hectometerpaaltje?

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 20:16

Wat goed van je :)

Pizza bestellen?
Hoe moet die bij jou komen?

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 20:16

Ik heb met veel plezier meegelezen. Denk dat de bezorger dan ook in de file komt te staan _O-

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 20:19

:') Held

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 20:21

Leg een plastuit in je auto, kan je gewoon de berm in net als de mannen. Wel even oefenen overigens.

Ik heb wel eens in een luier van min zoon geplast tijdens een enorme file. Kon t echt niet meer houden maar kon er ok niet uit omdat t steeds 2 meter rijden en weer stil staan was. Blij dat ik een paar van die dingen in de auto had liggen!

sanowa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 20:23

ik lig echt in een deuk! :D
stoer dat je het hebt gedaan, ik vrees dat ik echt niet zou durven.
maar klein emmertje met deksel is idd wel handig in de auto

Oedi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 20:41

Voor de emmer-in-de-auto-mensen, hoe pak je dat dan aan? Alsnog uit je auto en dan op dat emmertje zitten? Of binnen de auto zitten te klooien?

Heb gelukkig niet meer in het openbaar geplast sinds de basisschool, hoop het toch zo te houden :=
Dikke respect dat je het gewoon hebt gedaan TS, je had eigenlijk geen keuze maar vind het toch stoer!

Sterkte nog in de file :D

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 20:44

Ohhhh echt een van mijn nachtmerries, niet kunnen plassen in een file en heeeel nodig moeten. Vreselijk. Goed dat je gewoon bent gegaan.

Waar sta je ts? Is het zo'n drama op de weg joh?

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 20:45

Stoer inderdaad, ik vond het al doodeng om midden in een natuurgebied achter onze auto te moeten plassen waar niemand te zien was :')
Ik heb wel altijd wat lege drinkflesjes rondslingeren in de auto, in geval van nood zou ik die gebruiken denk ik :+

xDarkness

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 20:46

Leg een paar tena lady's in je auto! :j

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 20:47

ahahhaha geweldig!
Goed dat je het gewoon hebt gedaan, kan me voorstellen dat je even een drempel over moest.

Denk niet dat je het met een paar tena ladys redt?

_Dracarys

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 20:51

Wauw bikkel! Fijn dat het eruit is! :D

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-17 20:58

Ik ben eindelijk thuis, in totaal 2 uur stil gestaan, was echt een heftig ongeluk gebeurd, een auto helemaal in elkaar gedrukt als een leeg blikje, ik kon niet eens herkennen wat het merk was. Paar andere auto's horizontaal op de vangrail.

smit_ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 21:02

Haha moet gelijk aan een verhaal van een vriendin denken. Die stond samen met haar vriend al een hele tijd in de file en moest ook nodig. Net dat ze tussen de vangrail is om te plassen begint het stapvoets te rijden en haar vriend kon niet anders dan mee gaan. Vriendin heeft aardig naar de auto moeten rennen.

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 21:08

_Yasmine_ schreef:
Gewoon gaan! je ziet die mensen toch niet meer :j

Maar in de tijd dat alles viral gaat zou ik dat toch niet zo snel meer doen

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-17 21:17

smit_ilse schreef:
Haha moet gelijk aan een verhaal van een vriendin denken. Die stond samen met haar vriend al een hele tijd in de file en moest ook nodig. Net dat ze tussen de vangrail is om te plassen begint het stapvoets te rijden en haar vriend kon niet anders dan mee gaan. Vriendin heeft aardig naar de auto moeten rennen.

Haha ojee, dat is nog erger _O-

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 21:20

Dit is wel een angst die ik ook heb! Heb een keer met pech langs de weg gestaan in duitsland, toen moest ik natuurlijk ook. Over het talud geklommen en een prikstruik in gedoken. Hahaha. Twee minuten later reden er fietsers voorbij.
Ben ook altijd bang dat ik tijdens mijn hardloopwedstrijden moet. Heb wel eens iemand langs de kant zien zitten die halverwege last van zijn darmen kreeg. Horror!