Tastea thee

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

AvWShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 09:30

Vinden jullie de thee niet extreem duur?
Even ter vergelijking. Ik drink nu Senza thee, ook mooie en rijk gevulde thee in allerlei smaken. Alleen zonder de claim zoals de detox, skintight etc dat het verder wat voor je lichaam zou doen. Gewoon, lekkere thee.
De Tastea kost 25 euro voor 125 gram = €0,20 per gram.
De Senza thee kost 16 euro voor 250 gram = €0,064
Je zet van dezelfde hoeveelheid losse thee van beide merken even veel thee. Wat betekend dat de Tastea thee ruim 3x zo duur is. Nogal een heftig verschil als je het mij vraagt. En dan is de Senza thee nog geeneens een goedkope thee en al vrij luxe.
De Tastea thee mag dan wel degelijk echt resultaten opleveren mag het het geld waard zijn, want "gewoon lekker" zijn andere losse theeën ook.
Is er inmiddels al iemand die kan bevestigen dat de thee dan wel of geen effect heeft? De reviews op Facebook zeggen mij namelijk niets, die zijn voor het overgrote deel nep en opgezet door Tastea zelf.

Melisding

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 14:58

Zijn er nog mensen die inmiddels meer ervaring met Tastea hebben?
Het ziet er interessant uit maar zoals al vaker hier benoemd is het vrij prijzig voor thee.

Zijn er ook mensen die het drinken zonder die speciale beker? Wat gebruiken jullie er dan voor?

Martine_Levi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-18 21:03

Dat vroeg ik me ook af.. nog nieuwe ervaringen? Wellicht ook met de skintight?

x_Jeanine_x

Re: Tastea thee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-18 21:10

Ik ben ook erg benieuwd. zie vaak de reclame voorbij komen.

Milan_lover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-18 22:51

Ik vond de detox echt heerlijk, daarbij merkte ik ook zeer zeker verschil. De darmen waren iets rustiger, spieren losser en ik voelde me eigenlijk best goed en fit toen ik het gebruikte. Denk dat ik volgende week maar weer aan de 2e bus moet beginnen :') Skintight heb ik geen ervaring mee, ik heb eerder het tegenovergestelde nodig :D Maar de thee gaf mij echt een soort boost aan het begin van de dag, en de rust om te slapen 's avonds. Ik ben best wel tevreden :j Ondanks dat het prijzig is wil ik wel wat andere soorten gaan proberen, zodat ik iedere dag een volle beker thee mee naar het werk toe kan nemen.

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 23:11

Ik heb 4 soorten staan van tastea en ik vind het echt heerlijke thee. Zo'n blik gaat behoorlijk lang mee dus erg duur vind ik het nou ook weer niet. Ik gebruik de beker wel, met één flink theelepeltje kan ik de beker twee tot drie keer opnieuw vullen dus het blijft lang smaak afgeven. Ik moet zeggen dat ik nauwelijks meer standaard thee uit een zakje drink, als het wel zo is bijna alleen nog groene thee.
De beker is erg fijn en drinkt makkelijk. Als je liever geen beker wil kan de thee ook gewoon in een ei.

Milan_lover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-18 23:20

Die bekers zijn echt ideaal!! De thee blijft zo een paar uur warm en kun je dus echt verdelen over een ochtend bijvoorbeeld.

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 23:25

Ik volg heel graag. Het spreekt mij zeker aan als ik het op Facebook langs zie komen maar de prijs houdt mij tot nu toe heel erg tegen helaas..

spitenmazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 23:38

Met tastea heb ik zelf nog geen ervaring. Wel met de detox tea (zakjes) van skinny mint. 40,- voor een paar zakjes thee. :+ Ik ben altijd overdreven bezig met gezonde voeding, alleen zo'n detox thee is naar mijn mening echt onzin, maar als ik echt in een healthy mood ben motiveert het me op een of andere manier dan weer wel...

Ik vind verse thee uit blik dan wel weer heel sfeervol en over het algemeen lekkerder dan uit een zakje.
Ik begrijp wel dat je Tastea alleen via het internet kunt bestellen?

Igniss

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 17:22

Ik kick deze even omhoog. Ik vond de thee al langer interesant en deze week een grote bestelling gekregen. Ga beginnen met de detox en skintight. Ook heb ik de chai dubai gekocht en de ibiza zat er gratis bij :D

Tot nu toe smaakt het allemaal lekker! De skintight is wel even wennen.
Afbeelding

Lipstick

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 17:25

Oh interessant topic! Ik heb het een poos terug ook aangeschaft.
De detox is erg lekker, maar de
skintight vind ik net vergif.. gatver! :r
De beker is erg handig idd en ik ben ook erg benieuwd naar de resultaten.

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 17:31

Ik ben ook heel benieuwd naar de resultaten

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 23:25

ik wou ook proberen.. valt me alleen wel op alleem maar positieve reacties op fb... negatieve worden verwijderd

Individu

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 01:16

Ik ben momenteel bezig met een samenwerking met Tastea, ik ontvang straks van hun de 30 day detox. Hierover ga ik een review schrijven op mijn blog. Ben onwijs benieuwd en kan niet wachten tot ik de thee in ontvangst mag nemen! :) :o

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 01:52

Trappen mensen hier echt in?

Individu

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 02:12

lieveli schreef:
Trappen mensen hier echt in?

Ik hoop niet dat je het over mij hebt.

Ik krijg gratis thee en schrijf een review. Niks waar iemand intrapt. Dat heet marketing voor hun kant, en smullen voor die van mij. Geheel gratis, lekker puh :D

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 02:38

Nee, trappen mensen echt in die thee? Dat jij je ervoor laat gebruiken moet je zelf weten, ik ben niet op hun aanbod ingegaan. :')

Het trucje: mensen drinken structureel te weinig. Als je deze thee (of welke andere suikervrije thee) heel veel drinkt werkt het inderdaad trek-verminderend. Maar je kunt ook gewoon 2 liter water per dag drinken.

En de reden dat ze bloggers benaderen is gewoon de gratis reclame. Op wat thee na levert het je niks op.
Laatst bijgewerkt door Urbanus op 23-08-18 02:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Individu

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 02:46

lieveli schreef:
Nee, trappen mensen echt in die thee? Dat jij je ervoor laat gebruiken moet je zelf weten, ik ben niet op hun aanbod ingegaan. :')

Ik geloof wel in de werking van geneeskrachtige of helpende/reinigende kruiden :o

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 02:52

Individu schreef:
lieveli schreef:

Ik geloof wel in de werking van geneeskrachtige of helpende/reinigende kruiden :o

Ik ook! Maar dat is het trucje niet, je valt af door de hoeveelheid vocht die je binnenkrijgt. Die kruiden zijn bijzaak.

En zolang je 2 gezonde nieren hebt, detox je de hele dag.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 07:05

SecretLIN schreef:
ik wou ook proberen.. valt me alleen wel op alleem maar positieve reacties op fb... negatieve worden verwijderd

Klopt! Mijn vriendin had geen jubelende, positieve reactie geplaatst en die is toch mooi verwijderd :')

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 09:50

ja dacht ik al tarico ik ga het ook maar niet kopen blijf wel water drinken en gewone thee

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 10:05

lieveli schreef:

Het trucje: mensen drinken structureel te weinig. Als je deze thee (of welke andere suikervrije thee) heel veel drinkt werkt het inderdaad trek-verminderend. Maar je kunt ook gewoon 2 liter water per dag drinken.

En de reden dat ze bloggers benaderen is gewoon de gratis reclame. Op wat thee na levert het je niks op.

En de andere truc: er zit laxeermiddel in dergelijke ‘detox’ producten. Online is er veel info over te vinden, zie bvb dit artikel: https://www.google.nl/amp/s/tonic.vice. ... -laxatives

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 10:27

Ik heb zowel de skintight als de detox geprobeerd, maar het heeft niks geholpen. Na 4 maanden nog geen resultaat (had ook niks anders verwacht, maar sceptische ikke wilde het toch proberen).
Heb een negatieve recensie op facebook geplaatst.. Je raadt het al.. Verwijderd. Nogmaals erop gezet, opnieuw verwijderd :Y)

leeneliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 10:39

Pooooh wat een prijzen...
Heb ook wel eens gekeken naar bootea, tastea etc. ik moet er heel erg mee oppassen gezien ik heb begrepen dat je hier 'luie darmen' van kan krijgen. Het geeft een flinke boost op je spijsvertering en als je dus hiermee stopt komt het uit zichzelf weer moeilijker op gang. Dit heb ik tenminste gehoord.

Ik heb zelf wel goede ervaringen met PU-EHR thee. Zwarte thee uit china. Dit is wel lekker om na de avondmaaltijd te drinken en heb geen problemen met mijn buik als ik deze thee drink.

Kan je voor 3 euro bij de kruidvat kopen :)
Dit zeggen ze erover:

Het gehalte aan minerale stoffen is in deze theesoort enorm hoog. Dat dit niveau zo hoog is heeft een positieve invloed op de spijsvertering, deze wordt namelijk gunstig beïnvloed. Ook het ontslakken van de darmen wordt door deze minerale stoffen bewerkstelligd. Er zijn eigenlijk 9 positieve punten die deze thee kent.
1) Stimulering van je spijsvertering
2) Bevordering van de darmwerking
3) Vermindering van het hongergevoel
4) Ontslakking en reiniging van de darmen
5) Verbetering van de vetverbranding
6) Zuivering van het bloed
7) Verlaging van het cholesterolgehalte
8) Versterking van het immuunsysteem
9) Leidt tot afvallen

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 11:00

Als je dit koopt laat je je gewoon heel erg in de maling nemen imo :')
De prijs staat echt niet in contrast met het product. Exact dezelfde thee kan je zelf gewoon samenstellen bij de Tuinen of Simon Lévelt. En dan ben je een tientje kwijt :D