Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Liezel1 schreef:ben al jaren verzekerd bij FBTO, maar ik denk er nu toch serieus over om over te stappen.
Wat hen zo aantrekkelijk maakte (modules gedurende het jaar aanzetten) is eraf en bovendien is de vergoeding voor fysiotherapie nog maar 350 euro komend jaar.
Eloya schreef:ik wil ook overstappen denk ik.. ik zit nu bij anderzorg, betaal 117 pm en toch moet ik nog vaak zelf bij betalen, dit jaar mijn hele eigen risico erdoor van 385.
maar weet niet waar ik moet kijken nog, wil er toch wel iets van fysio in en tandarts. maar heb soms het idee dat gewoon zelf betalen goedkoper is dan via de zorgverzekering
fleurtjeuh schreef:Dit is echt een perfect topic om nu tegen te komen.
Ik dacht er toevallig vandaag aan.
Momenteel ben ik nog via mijn ouders verzekerd, volgens mij via DSW.
Maar ik wil wel gaan kijken voor mijn eigen verzekering die wel wat dingen vergoed.
Ik zou graag tandarts vergoeding hebben en aankomend jaar zal ik waarschijnlijk fysio moeten doen dus dat komt er ook bij..
Iemand goede tips?
Eloya schreef:ik wil ook overstappen denk ik.. ik zit nu bij anderzorg, betaal 117 pm en toch moet ik nog vaak zelf bij betalen, dit jaar mijn hele eigen risico erdoor van 385.
maar weet niet waar ik moet kijken nog, wil er toch wel iets van fysio in en tandarts. maar heb soms het idee dat gewoon zelf betalen goedkoper is dan via de zorgverzekering