Daarna ben ik, in een aantal jaar, door verschillende redenen, grof aangekomen. Tot aan 85 kg. Niet trots op.

Na mijn 30ste ben ik mezelf onder handen gaan nemen. Nu ben ik 36, ik ben dagelijks en met plezier bezig mijn lichaam gevormd en gespierd te houden. En die borsten heb ik nog steeds.

Geen cub dubbel F, maar een mooie maat die keurig staat bij mijn volwassen lichaam.
Hiermee wil ik niet zeggen dat je jezelf 85 kilo aan moet vreten. Bespaar jezelf dat leed.

Neem dit mee in je overwegingen. Niemand kan en mag jou vertellen of je een borstvergroting moet ondergaan of niet. Dat beslis jij zelf. Maar bekijk het wel eerst vanuit alle oogpunten. Jij moet namelijk met jezelf leven.
En dat je geen vriend kan krijfen is dikke onzin. Sterker nog: de vriend die alleen maar waarde hecht aan jouw boezem is het niet waard een vaste vriend te zijn. Je bent potverdorie toch wel meer dan borst? Je bent toch ook een vrouw met een mooi gezicht? Een slanke vrouw notabene! En je hebt toch ook jouw eigen unieke karakter? Een beetje leuke vent kijkt echt wel verder dan alleen een cubmaat.