Handen & voeten blijven koud

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 11:30

Probeer wol eens!
Wij hebben een wollen onderdeken. Wol reguleert namelijk. Dus als jouw partner het warm heeft koelt het en als jij het koud hebt verwarmd het. Eventueel met een paar wollen sokken.

Sequinoa

Re: Handen & voeten blijven koud

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 12:25

Ik gebruik ook fleece handschoentjes voor onder mijn wanten, daarmee gaat het met temperaturen boven het vriespunt aardig goed. Iemand nog tips voor fijne, waterdichte wanten voor als het beneden nul is?

_Nancy

Re: Handen & voeten blijven koud

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 15:01

Ik heb het zelf ook snel heel koud en krijg mezelf bijna niet meer opgewarmd..
Heel veel thee drinken helpt vaak (voor even maar..) :+ en een pittenzak is ook heerlijk. En heel veel laagjes aan doen..

Toen ik in de thuiszorg werkte waren er ook diverse mensen met een elektrische deken, hun vonden het echt heerlijk.
Ik heb er zelf geen ervaring mee, ik zou misschien ook wel bang zijn dat er iets oververhit raakt ofzo :')

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 16:40

Ik heb ook altijd koude voeten in bed, ik heb van die fluffy sokken (o.a. bij Primark en Action te koop) en
ik heb een elektrische kruik (eigenlijk voor baby's). Werkt goed! :D O ja, voeten onder de warme douche
wil ook weleens helpen.
Laatst bijgewerkt door Sem_ op 05-11-17 16:47, in het totaal 1 keer bewerkt

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 16:43

Hier werkt t om mijn koude handen en vooral steenkoude voeten, voordat ik ga slapen in een emmer warm water te stoppen tot ze warm zijn...