Maar in de tienerjaren lang bij een orthodontist gelopen die ervoor gezorgd heeft dat er nu netjes ruimte is voor de verstandskiezen. Nergens last van dus
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar in de tienerjaren lang bij een orthodontist gelopen die ervoor gezorgd heeft dat er nu netjes ruimte is voor de verstandskiezen. Nergens last van dus
Eerst links boven en onder, en een maandje later rechts boven en onder.
Bij die rechter hebben ze het namelijk zo hardhandig gedaan (geduw en getrek aan mijn kaak) dat ik sindsdien iedere keer als ik moet gapen mijn kaak hoor kraken..
Al was na 2 weken het ergste wel verdwenen.
Wel zo handig haha.
). Ook bleef er zeker een jaar een stukje hechtdraad zitten, wat ik er zelf uit heb gepeuterd..
Klote tandarts van toen was er heilig van overtuigd dat het moest. Mooi niet bij hem laten doen, maar bij de kaakchirurg. maar die man heeft sowieso mijn gebit verpest, in elke kies liggen boren "omdat er zo veel gaatjes zaten!". Maar bij m'n vorige tandarts was alles in orde (die ik overigens veel meer vertrouwde, dat was echt een goede tandarts).
Selka schreef:Geen verstand hier.... ik ben namelijk geboren zonder verstandskiezenWel zo handig haha.
Vriend heeft ze laten trekken door de kaakchirurg. Hij heeft geen dag vloeibaar gegeten maar gewoon wat de pot schaft. Door koelen op de dag van het trekken was er ook nauwelijks zwelling.
1 bij de kaakchirurg eruit gehaald onder narcose, de rest gewoon bij de tandarts.IsaCalixa schreef:Had hij dan geen last van de hechting? Ik kon namelijk mijn mond niet wijd open doen (omdat anders de hechting kapot zou trekken) en ik kon na de operatie echt geen grote/harde dingen eten (zoals een stokbrood oid..)
).

) kreeg ik te horen dat het een stuk kaakbot is welke afgebroken was tijdens de extractie
Heerlijke vraag, zalig antwoord: "ik ben errug onverstandig"!