Booooo schreef:Ik zal eens kijken! Voor nu wacht ik in ieder geval wel tot de wond dicht is![]()
Nu is mijn buurvrouw ook niet heel professioneel dusja
Je kunt beter laseren als de wond nog open is. Dan gaat hij veel mooier en sneller dicht.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Booooo schreef:Time2tri: ik ben 3 oktober geopereerd. Maar de wond is eigenlijk pas sinds vorige week dinsdag open gegaan. Ik deed eigenlijk gewoon alles weer, al best snel na de operatie. Kon na een paar dagen zelf mijn haren alweer föhnen etc. Misschien moet ik dat toch mijn man even laten doen : +
Booooo schreef:Time2Tri: Hoelang heb jij na de operatie geen auto gereden?
De Arbo ben ik niet zo bang voor, alleen de reactie van mijn werkgever.. Er werd voor de operatie al best op aangedrongen wanneer ik weer terug zou zijn (ook ivm drukke periode). Heb ook het gevoel dat hun het als klein ingreepje zien.
Het liefst zou ik ze foto's van heel de ankerwond laten zien, maar ja je borsten laten zien aan je mannelijke werkgever gaat me iets te ver
Booooo schreef:Wat zouden jullie doen met een kantoorbaan?
Op kantoor voel ik het echt hele dagen trekken. Zit dan ook 8 uur per dag in een houding achter de pc.
2 weken na de operatie ben ik weer fulltime gaan werken. Maar ik wil natuurlijk wel dat deze wond zo snel mogelijk en goed geneest..
Booooo schreef:Gesprek gehad. Hij heeft het niet letterlijk gezegd maar kwam er op neer dat het geen verschil maakt of ik nou thuis zit of op het werk. Want ja hier zit je achter de pc en thuis op de bank. .
Booooo schreef:Bio oil heb ik bij een vorige operatie gebruikt en had niet echt veel geholpen helaas..
Gesprek gehad. Hij heeft het niet letterlijk gezegd maar kwam er op neer dat het geen verschil maakt of ik nou thuis zit of op het werk. Want ja hier zit je achter de pc en thuis op de bank. Ik heb hem expres de foto's laten zien, maar ook na de foto's veranderen zijn mening niet echt. Aangegeven dat ik voor halve dagen wil proberen, maarja..
Vandaag andere gaasjes halen en dan even aankijken of het minder trekt.