Snel moe, kan dat bij je horen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

wwillemijn

Re: Snel moe, kan dat bij je horen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 22:56

Magnesiumtekort kan ook vermoeidheid veroorzaken. Het gros van de mensen heeft een tekort ivm weinig aanbod in het eten. Wat weer komt doordat er in NL in de bodem steeds minder magnesium zit.

Jessol

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 22:58

Babbelaar20 schreef:
Maar hebben jullie in vriendschappen er dan niet last van dat je vrienden altijd meer willen dan jij kunt? Ik loop daar erg tegenaan en er zijn ook meerdere vriendschappen op stuk gelopen. Wanneer ik iets af spreek om gezellig even wat te gaan drinken en daarna het woord ‘uitgaan’ voorbij komt schiet ik in de paniek want ik kan dat gewoon niet tot diep in de nacht. Begrip is er nauwelijks voor helaas... net zo als met mensen die door de weeks ook wat willen doen ‘s avonds of meerdere avonden in het weekend, kan niet.

Wauw, zo herkenbaar. _/-\o_ Op men werk sta ik bekend als de "huismus" omdat ik niet wegga savonds, dat ik een hele dag in de weer ben met pony en honden nemen ze vaak niet serieus. Ik stoot ook vaak op het onbegrip en kan daar soms wel moeilijk mee om. Van bv een late avond moet ik echt weken recupereren, ondanks dat ik tijdens de week slechts een 6,5 uren slaap, is vet duizend keer erger om bv om 4uur te gaan slapen en om 12 uur smiddags op te staan

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-17 23:12

Ik loop 2 x per dag met de hond (hij word ook door mijn man uitgelaten) maar ik moet er ook niet aan denken om in de avond na het werk nog te gaan sporten :o

Afspreken is ook best lastig. Vroeger met verjaardagen aan mijn vaders kant begonnen deze vaak pas om 20.30, ik moet daar dus echt niet aan denken en ik doe nu zelf meestal een lopend buffet rond avond eten. Ik wil dus ook niet teveel op een dag afspreken, maar ik probeer wel alle contact te onderhouden zo probeer ik in het weekend wel regelmatig naar iemand toe te gaan.

Als ik een dag naar een evenement ga, dan plan ik de dag erna bewust niks in.

Babbelaar20

Re: Snel moe, kan dat bij je horen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 23:36

Wat fijn zeg om mensen te spreken die ook tegen dit probleem aanlopen... ik zit nu ook echt in zo’n ‘vervelende’ leeftijd (20) en periode (studeren) waarbij uitgaan hoort bij je levensstijl voor de meeste mensen. Ik vindt dat echt heel lastig, ik ben ook niet echt een enorm feestbeest, maar dat je vriendschappen daarop stuklopen zorgt er wel voor dat ik vantevoren al beslis om de nieuwe vrienden niet te dichtbij te laten komen omdat ze toch weer gaan en het alleen maar pijn doet -O- . Ik leer nu wel om het gewoon bespreekbaar te maken maar ook dat blijf ik lastig vinden. Ik zit inderdaad ook te wachten op de leeftijd dat de rest ook genoeg heeft aan gezellig iets drinken in plaats van hele nachten doorhalen. Gelukkig heb ik nog wel een aantal vriendinnen die er begrip voor (proberen te) hebben

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-17 23:50

Dan kom je net als ik in de tijd waarop iedereen kinderen om je heen heeft en je je weer afvraagt hoe hun het volhouden :')

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 00:53

moonsparkle schreef:
Dan kom je net als ik in de tijd waarop iedereen kinderen om je heen heeft en je je weer afvraagt hoe hun het volhouden :')

Ik vraag me al vaak af hoe de mensen zonder kinderen het volhouden, laat staan met.. :z