Bij mij moesten ze wat knobbels en weefsels verwijderen uit mijn lies, direct onder de huid en zonder vet. De arts zei dat ze tot op zekere hoogte konden verdoven, maar als ze dieper moesten snijden dan zou dit zonder verdoving zijn.
Toen ik aangaf dat een algehele narcose mij beter leek, was dit geen enkel probleem

podo weet ook niet meer wat te doen
Ik heb wel 1 week thuisverpleging gehad die dagelijks de wonde kwam ontsmetten. Ben zowel linker als rechtervoet geopereerd en aan de linker en rechterkant van de nagels. De schoen is eigenlijk een schoon met een gebolde zool, zodat je met je tenen nooit op de grond terecht komt en dus absoluut geen druk erop krijgt. Ook zijn je tenen eigenlijk bloot, gezien het net een sandaal is.
Tot het echt heel erg zeer ging doen dus hop... toch maar zo'n ingreepje waarbij ze idd een strookje weghalen. Ik heb bijna niets gevoeld (ze zei ook dat ze idd niet alles kunnen verdoven) maar was niet meer dan een klein 'steekje'. 'S middags met m'n voet omhoog maar ook toen de verdoving was uitgewerkt had ik helemaal geen pijn dus gewoon dezelfde avond nog stallen gemest en de volgende dag alweer een stuk gelopen. Het enige wat ik vervelend vond, was dat prikje van de verdoving en dat je daarna nog twee dagen (moest ik) met zo'n dik onhandig verband om je teen zit
daarna mocht ik inderdaad een week niet/minimaal belasten en veel omhoog zitten. Heb er weinig last van gehad.