Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
spatter schreef:Percy en dan nooit zooltjes aan laten meten?
Triest dat je dan al zolang klachten hebt en er eigenlijk nooit iets aan gedaan is, zooltjes hadden zoveel kunnen helpen in je kindertijd.
spatter schreef:Percy en dan nooit zooltjes aan laten meten?
Triest dat je dan al zolang klachten hebt en er eigenlijk nooit iets aan gedaan is, zooltjes hadden zoveel kunnen helpen in je kindertijd.
Murosch schreef:Ik trek dit topic even weer uit het stof. Hoe gaat het inmiddels met jullie (voeten)?
Ik heb al sinds mijn kindertijd een lichte halux valgus aan beide voeten. Nooit pijnklachten aan gehad maar nu sinds een paar maanden lijkt het opeens te verergeren. Het gekke is dat er bij mij aan de buitenkant van mijn voet een bult is ontstaan. Ik denk omdat de botjes in de verdrukking zijn gekomen? Maar daar heb ik heel veel pijn aan. Een tijdje terug ben ik naar de huisarts geweest en deze gaf aan dat ik maar goede stevige wandelschoenen moest gaan kopen. Nou inmiddels weet ik dat dit het niet voor me gaat oplossen dus komende week ga ik me laten doorverwijzen naar??
Op mijn werk loop ik gemiddeld tussen de 10 en 15 km op een dag (psychiatrie) en dat is gewoon geen doen meer zo.
[ [url=m/y59LHI.jpg]Afbeelding[/url] ]