Welke sauna ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Welke sauna ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 21:04

Bussloo of Veluwse bron.
En bij Bussloo vind ik dan de buffetten echt prima . Zowel lunch als diner.

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 21:33

Is die in Veenendaal niet enorm klein? Ik ben dus een sauna als Veluwse bron gewend.
Veenendaal is hier praktisch om de hoek. Ik woon in Ede.

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 21:44

Ik vond thermen Soesterberg fijn. Wij zijn ook een keer bij Sauna & beauty Oase geweest, die vond ik tegenvallen (maar ook niet slecht)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 21:47

Elysium zit de komende weken vol qua behandelingen zeiden ze zondag toen ik er was. Alle sauna's van de keten waar Elysium bijhoort hebben het ook extreem druk door alle acties waar ze aan mee doen. Het was nu zelfs zo dat je door de weeks ook al drie kwartier voor opgieting de rij moest gaan staan om een plekje te hebben := ze laten op het moment ook meer mensen binnen dan eigenlijk prettig is.

Ik zou naar Devarana gaan in Den Bosch. Is alleen op reservering en ze hebben een max aantal mensen dat binnen mag wat lager ligt dan bij andere sauna's. Doen nooit mee aan acties. Zijn ook duurder maar heerlijk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 22:00

Hier ook Bussloo en Veluwse Bron.
Zwaluwhoeve wat minere ervaringe, daar laten ze zo ontzettend veel mensen tegelijk binnen.

sinds ik naar Amsterdam ben verhuisd nog niet hier in de buurt geweest, moet ik ook maar eens op onderzoek uit.

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 09:42

BiBiQ schreef:
Is die in Veenendaal niet enorm klein? Ik ben dus een sauna als Veluwse bron gewend.
Veenendaal is hier praktisch om de hoek. Ik woon in Ede.

Ja het is een stuk kleiner dan De Veluwse Bron en Bussloo. Maar ik vind dat prettig. Ze hebben voor mij meer dan genoeg keus uit de verschillende sauna's. De nieuwe Kelo sauna die ze nu gebouwd hebben vind ik echt fantastisch. Verder houd ik wel van kneuterig. Vriendelijk personeel ook.

_Caitlinnn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-17 13:06

Ah ik vind het zo lastig :P
Ik kan zo slecht tegen negatieve reviews haha dan wil ik er gelijk niet meer heen.
Maar wij zijn eigenlijk vrij makkelijk en de sauna's waar wij echt fan van zijn hebben ook een aantal negatieve reacties dus dat hou je denk ik altijd.

Ik heb nu specifiek gekeken naar:

- Thermen soesterberg
- Spa sereen
- Deverana

Ben nu beetje aan het vergelijken want willen er wel graag een behandeling bij ook.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 13:07

Ik zou van die drie echt naar Devarana gaan :D Heerlijk!

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 13:55

Ja Deverana is mooi :j Sla vooral de 1000 (?) ltr stortdouche niet over :))

biancaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 13:58

Deverana heeft vooral wat extra baden ten opzichte van Soesterberg maar ik vond Soesterberg ook echt heel mooi en fijn. Ook Soesterberg heeft trouwens een (on)weer/stortdouche. Beide zijn heel fijn en ik vond de behandelingen ook prima bij beide sauna's :) Spa Sereen ken ik niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 14:01

Wat ik wel jammer vind aan Soesterberg is die massa opgietingen in het theater. 180 man in een opgieting :=

biancaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 14:05

Dat klopt Jans, wij waren er toevallig rondom activiteiten van het WK opgieten (ofzoiets) en dat was wel leuk om mee te maken (en fijn dat er voldoende ruimte was). Maar geen idee wat ze "normaal" doen met die sauna? Is echt enorm!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 14:08

Ik gok dat de gewone opgietingen daar ook zijn. Maar zo groot kan je nooit met 1 sauna meester doen. Ik vind dan opgietingen een beetje intiem een stuk leuker. Die in Houten zijn favoriet, al deed Raimundo het in Elysium zondag ook enorm fijn :j maar dan moet je weer 40 minuten in de rij staan om een plek te hebben zo'n beetje :=