Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Es_ther schreef:Goed topic voor mij, ik ben keihard voor mezelf.
Ik moet presteren, ik ben nooit tevreden over mezelf en wuif mijzelf weg naar anderen.
Ik ben te beroerd om voor mezelf nieuwe spullen te kopen, maar voor een ander geef ik het graag uit.
Mijn emoties laat ik amper aan mensen zien, want die zitten toch niet op mijn problemen te wachten.
Dus ik ga hier wat tips uithalen, en liever voor mezelf zijn.
dewilderoos schreef:toch doen, jezelf aan kijken, lachen en zeggen dat je een leuke meid bent!!Ik herken mijzelf wel in jou Esther, het uitzetten gaat zooo lastig.
Was het maar zo eenvoudig Popstra!![]()
Geweldig dat stappenplan van jou Janneke2. Heb je dit zelf uitgevoerd of heb je (professionele-)hulp gehad?
Het lijkt me idd dat het toch ook een soort kwetsbaarheid is die je niet gemakkelijk toont.
Tips zijn ook hier bruikbaar.
Joolien, precies dat! Steeds weer over mijzelf heen stappen. Even een goede grap en DOORRR. En ondertussen zegt je gevoel wat anders.
Shenavallie schreef:Dus als iemand nog een tip heeft om dat rotgevoel weg te krijgen, dan wil ik die graag toepassen.
Let wel: ik kan soms dagen met buikpijn lopen vanwege een stommigheidje, terwijl ik een paar weken later de boel wegwuif. Ik wil zo graag leren om op het moment suprême er niet zo zwaar aan te tillen voor mijzelf. Als een ander een fout(je) maakt, til ik er niet zwaar aan of in ieder geval aanzienlijk minder.