Zal ze wel opsommen.
Weet wel zeker dat ik met oorpijn de meeste ellende heb meegemaakt.
Wat een vreselijke, zeurende pijn...Verder de pijnklachten door de HMS en menstruatieklachten.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Elisa2 schreef:Oef..wat een horror Vanillia en Aco
Ayasha, dat lijkt me ook vreselijk zeg.
Bij mij koliekpijnen van darmkrampen veroorzaakt door darmontstekingen waardoor ik kruipend en trillend met koortsaanvallen en het idee dood te gaan over de grond kroop/ afwisselend met lopen omdat ik niet meer wist waar ik het zoeken moest van de pijn.
Vlak na de operatie heb ik genoeg pijnstilling gekregen om normaal minstens 24 uur KO van te zijn omdat ik (daar herinner ik me gelukkig niks meer van) lag te schreeuwen van de pijn (iets wat ik letterlijk nog nooit gedaan heb tot dan.) en 4 uur later werd ik al terug wakker van de pijn.
en dan kwam er nog bij dat ik overgaf zodra ik bewoog of ging liggen...
De drain was toen alleen irritant, nu heb ik na het uithalen opnieuw genoeg pijnstilling ingespoten gekregen om een volwassen man roze olifantjes te laten zien en alsnog bleef de pijn er door komen.
Ding kan maar beter blijven zitten want ik doe het NOOIT meer. 
sureido schreef:Voor de migraine patiënten:
Ik kreeg van de dokter zakjes en die hielpen zodanig dat de hoofdpijn iets werd ingedamd en dat ik niet de hele tijd moest overgeven.
Ben wel inmiddels uit migraine gegroeid gelukkig
Lynn_Nikita schreef:Hechting down under zonder verdoving en vooral de dagen erna met de zwelling.