De ergste pijn die je hebt gevoeld?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 10:00

Phoeee, ik heb geen nummer één.
Zal ze wel opsommen.

Weet wel zeker dat ik met oorpijn de meeste ellende heb meegemaakt. :j Wat een vreselijke, zeurende pijn...

Verder de pijnklachten door de HMS en menstruatieklachten.

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 10:00

Het rechtzetten van mijn verbrijzelde pols.
En verkeerd prikken van aanbrengen infuus.

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 10:01

edit: nee nu ik erover nadenk, de keer dat ik met mijn gebroken sleutelbeen van de trap viel en met die arm de trapleuning vastgreep #)
Laatst bijgewerkt door JudithGigi op 23-09-17 10:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Azmay

Inzetten van mijn spiraaltje, en ik mag over een half jaar opnieuw -O-

Ayasha
Blogger

Elisa2 schreef:
Oef..wat een horror Vanillia en Aco

Ayasha, dat lijkt me ook vreselijk zeg.

Bij mij koliekpijnen van darmkrampen veroorzaakt door darmontstekingen waardoor ik kruipend en trillend met koortsaanvallen en het idee dood te gaan over de grond kroop/ afwisselend met lopen omdat ik niet meer wist waar ik het zoeken moest van de pijn.

:j Vlak na de operatie heb ik genoeg pijnstilling gekregen om normaal minstens 24 uur KO van te zijn omdat ik (daar herinner ik me gelukkig niks meer van) lag te schreeuwen van de pijn (iets wat ik letterlijk nog nooit gedaan heb tot dan.) en 4 uur later werd ik al terug wakker van de pijn. := en dan kwam er nog bij dat ik overgaf zodra ik bewoog of ging liggen... :=
Ik durf echt rustig te zeggen dat die dagen een hel waren. Ook de weken er na thuis. Ook voor mijn man die moest toe kijken en niets kon doen. :(:)
En ik ging binnen met het idé dat het geen pijn ging doen want ik had een paar jaar er voor een gelijkaardige operatie gehad en daar had ik toen nul last van gehad... := De drain was toen alleen irritant, nu heb ik na het uithalen opnieuw genoeg pijnstilling ingespoten gekregen om een volwassen man roze olifantjes te laten zien en alsnog bleef de pijn er door komen. := Ding kan maar beter blijven zitten want ik doe het NOOIT meer. :=

De pijn van een chronische darmonsteking (iig van een opvlamming) staat hier op twee maar had ik bovenstaande niet moeten mee maken zou die ook op 1 gestaan hebben. Bah wat kan dat ellendig voelen... En het kan nog flink lang duren ook al ze het niet onder controle krijgen :x :x
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 23-09-17 10:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

1. De pijn die ik krijg op mijn borst door het syndroom van Tietze.

2. De pijn in mijn handpalm door Carpaal Tunnelsyndroom.

3. Verstandskiezen die doorkomen (rillingen lopen over m'n lijf).

4. Toen een paard waar ik mee aan de hand liep schrok, steigerde en toen vol op mijn voet landde.

Deze komen met stipt op 1. :')

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 10:02

De regelmatige migraine. Maar ook omdat het te vaak naar mijn zin voorkomt.

Maar ik heb 4 keer mijn arm uit de kom gehad, de eerste 3 keer vond ik wel meevallen. (ook 2 keer zelf terug gezet)
Maar de 4e keer was toch anders. Toen zat ik bij de SEH en was zeiknat van het zweet door de pijn.
En na deze keer heb ik ook 2 operaties gehad om het te herstellen, want ook nadat de arm op de plek was had ik pijn bij bewegen.
De laatste operatie was volgens de poli assistente erg pijnlijk, ook bedankt voor de info, maar dat vond ik dus erg mee vallen.
En alles beter dan hoe het voor de operatie was.

Ik heb ook een operatie aan de grote teen gehad die scheef stond, veel mensen beschrijven dat ook als erg pijnlijk maar dat was peanuts met bovenstaande.

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 10:03

Ik stapte (sprong) een keer van mn paard af en toen kwam mijn ijzeren stijgbeugel tussen mn benen...ik heb echt nog nooi zo’n pijn gehad! Daarna zwol het op en werd het blauw. Dat staat denk ik stipt op #1, maar gynaecologen die ruw zijn idd op #2 :|

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 10:04

Voor de migraine patiënten:
Ik kreeg van de dokter zakjes en die hielpen zodanig dat de hoofdpijn iets werd ingedamd en dat ik niet de hele tijd moest overgeven.

Ben wel inmiddels uit migraine gegroeid gelukkig

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 10:05

Ik ben een keer heftig door m'n enkel gegaan, toen lag ik jankend op de grond. Enkelbanden zeer ernstig verrekt en een spierscheurtje. Ik heb ook één keer een jichtaanval gehad (ja, dat is dus niet alleen voor oude mensen), dat was ook bizar pijnlijk. En om de zoveel tijd heb ik oorontsteking en dat kan ook onwijs pijn doen, de ergste keer zat ik letterlijk te rillen van de pijn. Maar inmiddels weet ik de juiste dosering pijnstillers om het redelijk te onderdrukken.

Gelukkig valt het mee, ik weet zeker dat pijn heel veel erger kan. :+

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 10:05

sureido schreef:
Voor de migraine patiënten:
Ik kreeg van de dokter zakjes en die hielpen zodanig dat de hoofdpijn iets werd ingedamd en dat ik niet de hele tijd moest overgeven.

Ben wel inmiddels uit migraine gegroeid gelukkig

Ik heb alles wel al uitgeprobeerd ondertussen. Via neuroloog.
En het verdoofd gelukkig wel. Maar dan ben je weer duf.

Ik slik sowieso dagelijks medicijnen om het te onderdrukken, maar helaas komt het er toch nog regelmatig doorheen.

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 10:06

Tja cliché: de weeën tijdens de weeënstorm. Ik ben héél snel naar 10 cm ontsluiting gegaan en dat voel je. Maar er is tegelijkertijd ook niets mooiers

Kaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 10:07

Hands down de weeënstormen tijdens bevallen. Rollend over de grond terwijl je in een bakje probeert over te geven :(:)

Erger dan migraine met aangezichtspijn of kaakholteontsteking.

Rare (logische, hormonen) is alleen dat ik me kan herinneren hoe migraine en kaakholteontsteking voelen, maar hoe de weeën voelden weet ik niet meer. Ik weet alleen dat ik op dat moment dacht dat dit de ergste pijn moet zijn die er bestaat.
Laatst bijgewerkt door Kaka op 23-09-17 10:10, in het totaal 2 keer bewerkt

gigikuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 10:08

de steken in mijn knieën door reuma en een val van een paard...

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 10:09

Lynn_Nikita schreef:
Hechting down under zonder verdoving en vooral de dagen erna met de zwelling.

hier idem.
vond ik een stuk erger dan bevallen de weeen voordien.(daar had je nog een doel,die baby kwam,dat hechten vond ik vreselijk en was hier op een plek die niet te verdoven was,dus voel je letterlijk elke prik door je huid daar....

Captain

Nierstenen en de botpijn na operatie. Stuk wervel verwijderd en pijnstilling van het ziekenhuis sloeg niet aan.. %)

Lauratje_88

Een hond had in mijn lip gebeten, om eerlijk te zijn deed dit niet zoveel pijn. Het was wanneer ze de verdovingsspuit in de wond in mijn lip staken dat ik dacht dat ik dood ging van de pijn. Ze hebben mij dan ook met 5 volwassenen moeten vasthouden, ik was 11...

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 10:10

De pijn vorig jaar in mijn darmen. Heb op de grond liggen huilen van de pijn bij de HA... Maar als ik hier dingen lees :oo

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 10:11

Uhm. Ik heb verschillende pijnen haha

-Gebroken bekken + schaambeen + zitbeenknobbels + staartbot en afgescheurde spier nadat een paard steigerde en op mij viel.
-Gebroken sleutelbeen (eerste twee keer doen pijn, derde keer niet meer :+

Zeurende pijnen
-gaatje boren bij tandarts. Bahbah
-oorontsteking

En andere pijn, emotionele
-Dat je vriendje het uitmaakt en je er compleet alleen voor staat, en jij houdt nog zo vreselijk veel van hem en hij blokkeert je en weigert contact. Dat was vreselijk. Nu gelukkig met mijn huidige vriend <3

Whizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 10:11

Met stip op één endometriose en een goede tweede is migraine. Ik heb ook een keer een zenuw bekneld gehad en als ik dan een verkeerde beweging maakte stond ik ook echt te jodelen! Gelukkig was die pijn te vermijden.

Nynke1

Re: De ergste pijn die je hebt gevoeld?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 10:13

M'n rug op drie plekken breken toch wel.
En ik bleek een stenose te hebben in m'n urineleider, bloedvat kneep urineleider af wat koliekaanvallen veroorzaakte. Was ook geen prettig gevoel.

Seventje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 10:14

Stipt voor mij op nummer 1 qua pijn. M'n leverbloeding.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 10:14

Ik kan de ergste pijn die ik gehad denk ik niet eens meer echt voor de geest halen.
Elke pijn was/is anders en elke keer als ik weer wat heb dan roep ik weer dat dit het ergste ooit is :+
Maar dat komt gewoon omdat ik dan al lang ben vergeten hoe erg de pijn was de keer daarvoor :')

Maar ik weet wel dat ik een hele hoge pijngrens heb, maar mijn bij mijn enkels vaak heel slecht kan verdragen, dat is mijn achilleshiel denk ik :')

Gekneusde/gebroken ribben was vooral lastig met ademhalen.
De rest van de kneuzingen (bijna elk deel van mijn lijf is al eens gekneusd geweest) deden wel pijn maar vooral als ik bewoog :+

De breuk in mijn pols deed veel pijn, maar vooral op het moment zelf deed zeer, daarna kon ik de pijn wel ventileren.

Meer die keren dat ik mijn enkelbanden en of pezen scheurde in mijn enkel, die waren wel erg pijnlijk.

Migraine is natuurlijk ook erg vervelend en pijnlijk.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 10:15

Toen ik zo eigenwijs was en niet naar de tandarts wou ook al deed het veel pijn. De pijn werd steeds erger en toen ik niet meer kon slapen van de pijn en de hele nacht gejankt hebt ben ik toch maar naar de tandarts gegaan. Op de stoel heb ik ook zitten janken want de tandarts spoot niet genoeg verdoving erin. :+

Maar als ik het zo lees is dit nog lang niet zo heftig als bij andere mensen.

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 10:16

Toen ik van een paard vloog, erg hard landde en mijn ruggenwervel verbrijzelde. Plus alle operaties nadien. Ik weet nog dat ik toen dacht dat bevallen never nooit erger kon zijn dan dit :')
Daarna kreeg ik ook nog een koliekaanval die zo'n pijn deed dat ik dacht dat ik het leven liet en de dokter belde vanuit bed dat ik dacht dat ik NU dood zou gaan.

Al met al was die periode niet fijn :+