Knopen in mijn schouders en rug

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yevrah

Re: Knopen in mijn schouders en rug

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 14:56

Ik heb een flinke triggerpoint tussen mijn schouderbladen waar ik nu al een hele poos voor naar de fysio/manuele therapeut ga. Ik heb nu eindelijk iemand gevonden die het probleem echt aanpakt. Mijn advies is om dus op zoek te gaan naar een goede fysio die jou met dit probleem kan helpen! Ik weet hoe vervelend het kan zijn, sterkte.

Maris

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 15:16

Harvey1 schreef:
Ik heb een flinke triggerpoint tussen mijn schouderbladen waar ik nu al een hele poos voor naar de fysio/manuele therapeut ga. Ik heb nu eindelijk iemand gevonden die het probleem echt aanpakt. Mijn advies is om dus op zoek te gaan naar een goede fysio die jou met dit probleem kan helpen! Ik weet hoe vervelend het kan zijn, sterkte.

Kan je het niet zelf ook behandelen elke dag ?

Yevrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 15:22

Maris schreef:
Harvey1 schreef:

Kan je het niet zelf ook behandelen elke dag ?

Het zit best wel verstopt in mijn schouderblad, bedoel je met een tennisbal oid? Kan ik eens vragen. Heeft bij mij alleen weinig zin vrees ik.

Maris

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 15:27

Ik heb een wat kleiner balletje en dat zit in een sok, zodat je hem beter kan vasthouden.

Maris

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 16:21