Keelontsteking en mondonsteking?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Levitate

Re: Keelontsteking en mondonsteking?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 13:16

Sureido: dat van die pure wodka kun je prima proberen :Y) Ik heb nooit last van aften, maar als ik een keelontsteking voel opkomen (zo'n droge branderig gevoel bij het slikken) en ik ga een avondje zuipen met mixdrank, is het de volgende dag weg (terwijl mijn imuunsysteem daar toch een klap van zou moeten krijgen? :+ ) zelfde geld voor opkomende tandvleesontstekingen.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 13:33

Hoe zit dat met die onsteking dan moet je daarmee niet gewoon naar de tandarts toe? Als het komt door een losliggend flapje over een doorkomende verstandskies zeggen ze vaak schoonspuiten met verdunde waterstofperoxide maar dat vind ik zoooo goor en denk dat corsodyl ook wel werkt. Hou je wel rekening mey het verkleuringsrisico van corsodyl?
Overigens kan ik corsodyl puur ook slecht hebben dus ik verdun het 1 op 1 met water. :)

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 13:43

Oud middeltje , spoelen met zeer sterke kamillethee, paar keer per dag. Je kunt camillosan druppels kopen of kamille kruiden. En vooral poetsen, drie keer per dag met een flinke lading zendium, paradontax.

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-17 17:08

Toch maar langs de dokter geweest en mijn omstekingswaarden waren zo hoog dat ik nu antibiotica heb. Toch een bacterie geweest dus :( nou hopen dat het snel over gaat want eet al 3 dagen niet.