Ik hoop dat je toch iemand vind die je kan helpen hierbij. Sterkte.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
spicegirl schreef:diclofenac e.d.(NSAID ) mag ik niet hebben. vergeten te vermelden in de openingspost.
vanwege ernstige bloedingen.
respecteer a.u.b.dat ik geen wietolie of morfine wil gebruiken.
gezien de reactie van mijn lichaam op tramadol en codeine, welke lichte opiaten zijn, zit ik niet te wachten op zware opiaten.
tegen iemand die ziek word van drank, zeg je ook niet : meer drinken,dan merk je er niks van..
mijn zus heeft een zeldzame aandoening, waardoor zij niet tegen morfine kan. daar zijn er maar een paar van in NL.
ik ben bang dat ik dat ook heb.
als ik t eenmaal probeer, en ik reageer er niet goed op, ben ik gegarandeerd minstens 3 dagen ziek.
en ik wil beslist niet high worden, dus ook geen wietolie.absoluut niet !
alsjeblieft geen "waarom niet's " meer![]()
pijnpoli is een optie,maar dan moet ik weer verwezen worden. ik ben bang, dat me dit tijd kost, die ik niet meer heb...
ik ga NIET naar de HA ermee.
zij heeft me laatst iets geflikt,waar ik niet blij mee was..![]()
en die probeer me al 4 maanden aan de morfine te krijgen, ook toen het niet nodig was.
van de week een vervangster, ik was ziek, : ja je moet aan de morfine ..
ze heeft me verder niet nagekeken,
maar kon gister naar de SEH, ik had een urineweg infectie, die slecht had kunnen aflopen.
en zij wilden me met een aspirientje in het riet sturen.
gelukkig had ik zelf de diagnose gesteld..
van je arts moet je het maar hebben
spicegirl schreef:@amarant7-ik woon in NL.
ben alleen een tijd in behandeling geweest in Leuven,maar nu niet meer.
zoals ik al zei -mijn HA verwijst niet graag door, en ze gaat zeker niet bellen voor een spoedafspraak..
en ik heb geen oncoloog, ben bij niemand onder behandeling.
@nathalia-TENS heb ik weleens wat van gehoord. ga het zeker nakijken,
net als kijken of ik de pijnpoli in kom
spicegirl schreef:@lovelucydan- heel makkelijk. ik ben ernstig ziek, maar uitbehandeld.
ze doen niks meer met mij.geen behandeling.
maar heb morgenochtend een gesprek met een professor, of er wat te doen valt aan 1 van mijn complicaties..
spicegirl schreef:respecteer a.u.b.dat ik geen wietolie of morfine wil gebruiken.
gezien de reactie van mijn lichaam op tramadol en codeine, welke lichte opiaten zijn, zit ik niet te wachten op zware opiaten.
tegen iemand die ziek word van drank, zeg je ook niet : meer drinken,dan merk je er niks van..
mijn zus heeft een zeldzame aandoening, waardoor zij niet tegen morfine kan. daar zijn er maar een paar van in NL.
ik ben bang dat ik dat ook heb.
als ik t eenmaal probeer, en ik reageer er niet goed op, ben ik gegarandeerd minstens 3 dagen ziek.
en ik wil beslist niet high worden, dus ook geen wietolie.absoluut niet !
lovelucydan schreef:Bedankt ts voor je antwoord. Nu snap ik het. Wat verschrikkelijk dat er zo weinig aan je pijn te doen is behalve opiaten.... M
Misschien toch een andere arts zoeken die meer met je mee denkt. Dat is het enige advies dat ik je kan geven. Heel veel sterkte gewenst