*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MariekeS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 16:09

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 16:19

MariekeS_ schreef:
Ik wist bij het openen al dat dit weer een topic van jou moest zijn TS...
Je gaat advies krijgen om medische hulp te zoeken en rust te nemen en dat ga je niet doen.

[MWS] Zware val...
[STW] Bijna op mijn einde...

Sommige mensen zijn nu eenmaal stronteigenwijs of ze overdrijven, kan ook nog!!!

Bravura

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 16:48

TS hoe is het nu met je? Nog er naar laten kijken? :oo

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 17:00

Rocamor schreef:
Shenavallie schreef:
Volgende keer in een lege stal gaan uitmesten, oftewel: paard buiten aan de stal zetten of lekker naar buiten in de paddock/weiland. Ik snap sowieso mensen niet die gaan uitmesten bij een paard op stal. Kan een dier honderd keer bomproef zijn en honderd keer 'altijd lief'. Het gaat 99 keer goed en de 100e keer goed fout. Veiligheid voor alles.

Wat denk je van een hengstige merrie naast een hengst

Dat ten eerste, maar zelfs een rustig paard kan uit z'n plaat gaan. Dat bedoelde ik te zeggen.

x_Elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 17:26

bigone schreef:
MariekeS_ schreef:
Je gaat advies krijgen om medische hulp te zoeken en rust te nemen en dat ga je niet doen.

[MWS] Zware val...

Sommige mensen zijn nu eenmaal stronteigenwijs of ze overdrijven, kan ook nog!!!

Of je kiest ervoor om deze overdreven aandachtszoekende topics niet te geloven. Ligt er inmiddels wel duimendik bovenop :)

BigOne

Re: Stamp in ribben door paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 18:26

x_Elise, hoef je niet voor te kiezen. Kun je op blote voeten aanvoelen dat het waarschijnlijk gebeurt is maar minder heftig dan geschreven. Misschien heeft ze net als een kat negen levens.

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 19:41

bigone schreef:
MariekeS_ schreef:

[MWS] Zware val...

Ook een klein beetje mijn gedachten. Een roep om aandacht ook, misschien? Sorry :=

scrabbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 21:39

Haha leuk om te lezen dat bokt altijd naar de huisarts rent. Ben zelf ook het type wat erover nadenkt en uiteindelijk niet gaat. Allereerst omdat ik meestal eerst een week nadenk of ik ga. Daarna denk ik ja pff is nu al een week niks aan de hand dus om nu aan te komen uhm nee. En dan nog het eigen risico dat ik veel liever aan andere dingen besteed. Betekend niet dat het soms achteraf niet verstandig was om naar de dokter te gaan.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 21:50

bigone schreef:
MariekeS_ schreef:

[MWS] Zware val...

Of onvervangbaar op hun werk, dan is het helaas onmogelijk om ziek te zijn en naar de dokter te gaan. :(:)

Maar als je onvervangbaar bent vind ik het niet zo heel snugger om zulke risico's te nemen :=

friendly

Re: Stamp in ribben door paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 22:02

Ik zou ook niet rennen naar de HA maar wel een informatief telefoontje plegen. Voornamelijk omdat geschoold zijn om mij te vertellen wat verstandig is om te doen en dr. Google ook niet alles weet.

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 22:04

quickie schreef:
Haha leuk om te lezen dat bokt altijd naar de huisarts rent. Ben zelf ook het type wat erover nadenkt en uiteindelijk niet gaat. Allereerst omdat ik meestal eerst een week nadenk of ik ga. Daarna denk ik ja pff is nu al een week niks aan de hand dus om nu aan te komen uhm nee. En dan nog het eigen risico dat ik veel liever aan andere dingen besteed. Betekend niet dat het soms achteraf niet verstandig was om naar de dokter te gaan.

Huisarts gaat niet van je eigen risico. Huisartsenpost ook niet
Dit ter info :)

Ik hoop dat TS de huisartsenpost gebeld heeft. Zo niet, dan morgen direct eigen huisarts

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 22:26

quickie schreef:

Ik ren ook niet direct naar de huisarts, het zal sneller voorkomen dat ik met paracetamol op naar huis strompel.

Toch ga ik naar een arts (of, in sommige gevallen, bel de ambu) als ik mijn lichaam op dat moment niet vertrouw. En dat laatste geeft de TS aan ;)

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 23:10

MariekeS_ schreef:

[MWS] Zware val...

En altijd maar weer het verhaal over het wagenpark en de onmisbaarheid.

Ts, waarom steeds topics openen als je er toch niets mee doet?