germie schreef:kijk ik heb er geen moeite mee als ee nander in zich laat snijden, maar zelf zou ik het niet doen in een gezond lichaam. Ik ken geen snurkers met klachten, wel mensen met slaapapneu en dan klachten, maar dat cpap doet dan alles in 3 dagen als sneeuw voor de zon verdwijnen incl snurken en dan ben je van alles af. Maar niet elke snurker heeft apneu. Ik snurk gelukkig niet. Maar ik heb nu nog last van slaaptekort van afgelopen week door snurken.
Ook dat ga ik ontkrachten zo gezond is een lichaam van een echt erge snurker/apneuer dus niet.
En een cpap gebruiken verdwijnt t als sneeuw voor de zon vind ik ook wat makkelijk redeneren,weet je hoe droge holtes je van dat kreng kan krijgen en weet je hoe eng het is als het in de winter koud is en je slaapt met je raam open....dan kan je slang vol met condens komen door het temperatuur verschil en geloof me als je het idee hebt dat je stikt is echt niet tof. Daarbij wordt je onwijs beperkt in je bewegings vrijheid met zo'n ding en hoort de ander hem als nog zoemen.
Tis dus helaas niet zo makkelijk als je zegt...