medische misser, hoe haal je je recht?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Janneke2

Re: medische misser, hoe haal je je recht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 11:15

Met dat soort 'cowboys' is het natuurlijk lastig...

Maar ik vermoed dat ook in België wel procedures zijn om een arts die beneden peil werkt, zijn artsentitel te ontnemen.

En verder is er het consumentenrecht: als jij een dienst afspreekt met wie dan ook en er wordt bagger geleverd, zijn er doorgaans wel opties.

Sterkte!

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-17 11:17

Ibbel, Nu krijgt hier heel die reumazorg zuid west een smeer en dat is niet waar. Het gaat om handelen van die ene persoon ! laat ik dat voorop zetten.
Maar volgens de klachten persoon die ik sprak zijn er wel duidelijk meerdere gevallen met het zelfde probleem van dezelfde persoon. Er was destijds geen ander beleid dan nu en het ziekenhuis overweegt zelf wat ze met deze vorm van chantage bij de patiënt gaan doen!.( want als je niet meeging had je fibromyalgie als diagnose en ik dus ook zo) .Hij is inmiddels niet meer aan dit ziekenhuis verbonden.!

Want het is gemakkelijk om te starten met klanten waar je al van weet dat ze dat hebben en zo verbonden blijven met je kliniek en jou zo een goede start als ondernemer geven!
Zo wilt elke ondernemer wel starten!

Janneke2

Re: medische misser, hoe haal je je recht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 11:25

Goed dat je dit hebt aangekaart...!

En ongehoord smerig van deze ondernemer - in - wording: klanten hengelen bij een ziekenhuis!

"Fijn" is uiteraard een volstrekt verkeerd woord, maar toch **fijn** dat er meerdere mensen -:(- _-:( hetzelfde hebben meegemaakt, dat maakt het beeld duidelijk.