Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Percy schreef:Snap nooit zo dat mensen Tramadol continue doorslikken want het is bekend dat Tramadol, wanneer het wat langer gebruikt wordt, een verminderde werking heeft.
Ik stop met het nemen zodra het enigszins kan en probeer het dan op te lossen met Paracetamol.
Toen ik het voor het eerst slikte sliep ik als een blok maar nu merk ik niets van een veranderd slaap/waak ritme.
Percy schreef:Snap nooit zo dat mensen Tramadol continue doorslikken want het is bekend dat Tramadol, wanneer het wat langer gebruikt wordt, een verminderde werking heeft.
Ik stop met het nemen zodra het enigszins kan en probeer het dan op te lossen met Paracetamol.
Toen ik het voor het eerst slikte sliep ik als een blok maar nu merk ik niets van een veranderd slaap/waak ritme.
Anoniem schreef:En voor sommigen is niet innemen gewoon geen optie. Ik slik het nu bijna een half jaar en dat gaat godzijdank goed. De ene keer heb ik er 3 nodig en de andere keer 2 dagen niet (dan is de pijn er wel maar 'doe ik het er maar mee') maar langer dan 3 dagen absoluut niet. Heel eerlijk: dan maar de gewenning en hogere dosering.
melissac schreef:Toen ik Tramadol had mocht ik er 1 per zoveel uur (weet niet meer precies om de hoeveel uur) nemen, maar het werkte nooit. De pijn die ik had kwam er gewoon door heen zetten, ik kon er zoveel nemen als dat ik wou maar het maakte niks uit.
Ik kon daar dus ook echt niet door slapen, heb soms dagen lang niet geslapen daar door.
Omdat ik het een beetje zat was om steeds naar de huisarts te gaan heb ik het maar gelaten voor wat het is, zat op dat moment elke week wel bij de huisarts en ze wisten maar niet wat het was.
Nu loop ik dus elke dag met heel veel pijn.
Macs schreef:Memuska schreef:
Die bijwerking heb ik dus!!
Ik heb het enkele keren genomen voor mijn rug, maar ik werd er écht high van en ging dingen zien die er niet waren. Ik durf dus niet meer.
Ik heb me kosteloos vermaakt anders![]()