Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Moonlight17 schreef:Hier ook bij de specsavers, tot nu toe prima geholpen. Bij de specsavers terecht gekomen, nadat de Hans anders mij geen passende lenzen kon aanbieden.
Na jaren een bril te hebben gedragen, vind ik lenzen een verademing. Ik hoef niet bang te zijn dat mijn bril van mijn kop afgestoten word door paard liep. Mijn zicht is niet meer omkaderd. Ik kan gewoon iets duidelijk zien onder de douche. Ik wil eigenlijk niks anders meer. Al staat laseren nog wel hoog op mijn lijstje.
Sem_ schreef:Bedankt voor alle berichten! Ik neem alles mee.
Ik lees ook goede dingen over Eyewish, zijn mensen daar bekend mee?
Vjestagirl schreef:Ik zou iig zorgen dat degene die jouw lenzen aanmeet echt een opticien is. Zeker bij de grote ketens doen ze vaak aan interne 'opleidingen' die geen drol voorstellen.
Rawr schreef:We hebben het echt altijd door als iemand probeert een recept te ontfutselen en dit is echt totaal respectloos en not done!
Sem_ schreef:Ik zie dat Specsavers morgen nog plek heeft voor het aanmeten van lenzen voor de eerste keer.
Is dat wat?
Ik heb volgens mij wel iets van een cilinder afwijking.
Skessa_ schreef:Ik heb nog nooit gehoord dat je je lenzen een aantal uur uit moet voor een controle. Of heb je harde lenzen?
Bril voor reserve is toch wel erg handig hoor. En voor rond de € 100,- heb je er 1. Hans anders en specsavers hebben vaak zat acties met bv gratis glazen.