Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SophieFT schreef:Hannanas schreef:Bellen!
Oke, ga ik dat morgenochtend direct doen!
Baal er echt van, ben al een week lang ontzettend moe en al een paar weken niet echt lekker, maar ook niet ziek genoeg om me ziek te melden van t werk
SophieFT schreef:Ben net geweest en aan het oor zelf was niks meer te zien, dus is het nog napijn van de ontsteking...
bigone schreef:SophieFT schreef:Ben net geweest en aan het oor zelf was niks meer te zien, dus is het nog napijn van de ontsteking...
Misschien een vreemde vraag in jouw ogen maar wanneer je voor de spiegel staat en naar je oren kijkt, zien ze er dan precies gelijk uit met betrekking tot de afstand van je hoofd?? Dus staat er eentje meer af dan de andere of niet??
bigone schreef:Heb je nog pijn?? Direct terug naar de huisarts want dan heb je zeer waarschijnlijk een ontsteking van het kraakbeen achter je oorschelp, echt, teruggaan. Veel huisartsen weten dit niet(stom) maar kan zeer vervelende complicaties hebben doordat de ontsteking verder doorzet en je gewoon op de operatietafel beland. Geen onzin, zelf meegemaakt in ons gezin. Drie dagen een kind aan het antibioticainfuus in het ziekenhuis, 41 koorts en totaal van de wereld.
Nabster schreef:Kabayo schreef:Naar de kno arts
Zonnebloem olie op een watje en die in je oor wil ook wel helpen
Geen troep in je oor bij een ontsteking. Vraag om een kuur, druppels in een open trommelvlies is geen goed idee. Ik ben 41 en heb sinds mijn geboorte talloze oorontstekingen gehad.
SophieFT schreef:Ik heb bigone even een pb'tje gestuurd,
Maar ik heb inmiddels elke keer zo veel last dat ik niet goed meer weet of het nou in mn oor, achter mn oor of in mn kaak of nek zitheb wel het idee dat het oor verder af staat en achter Mn oor is het ook wat rood.
SophieFT schreef:Ik heb bigone even een pb'tje gestuurd,
Maar ik heb inmiddels elke keer zo veel last dat ik niet goed meer weet of het nou in mn oor, achter mn oor of in mn kaak of nek zitheb wel het idee dat het oor verder af staat en achter Mn oor is het ook wat rood.