Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nynke1 schreef:TS, niet banketstaaf bedoelt maar natuurlijk gaat de pijn omhoog als de verdoving uitwerkt. Je bent geopereerd, dan voel je pijn. Dat is logisch. Pijnstillers halen het scherpe randje er af maar pijnvrij ben je niet na een operatie. Vraag of je iets mee kan krijgen waar je niet allergisch voor bent voor de komende tijd zodat je niet elke keer naar de spoedeisende hulp hoeft. Beterschap met je vinger!
sandorra schreef:Nynke1 schreef:TS, niet banketstaaf bedoelt maar natuurlijk gaat de pijn omhoog als de verdoving uitwerkt. Je bent geopereerd, dan voel je pijn. Dat is logisch. Pijnstillers halen het scherpe randje er af maar pijnvrij ben je niet na een operatie. Vraag of je iets mee kan krijgen waar je niet allergisch voor bent voor de komende tijd zodat je niet elke keer naar de spoedeisende hulp hoeft. Beterschap met je vinger!
Tuurlijk begrijp ik dat de pijn wel weer omhoog gaat na de verdoving.... echter is dit een niet uit te houden pijn/zenuwpijn..... niet pijnvrij begrijp ik ook , maar als je beroerd bent van de pijn.... Andere pijnstillers is geen optie omdat opiaten niet mogelijk zijn.....echter is dit met geen pen te beschrijven wat ik voel......
Tulandro schreef:Zenuwpijn is inderdaad niet te vergelijken met normale pijn.. het is echt ondragelijk. Pas geleden nog mee gemaakt na het wegsnijden van verstandskiezen. Ik voel met je mee in ieder geval
Nynke1 schreef:TS, niet banketstaaf bedoelt maar natuurlijk gaat de pijn omhoog als de verdoving uitwerkt. Je bent geopereerd, dan voel je pijn. Dat is logisch. Pijnstillers halen het scherpe randje er af maar pijnvrij ben je niet na een operatie. Vraag of je iets mee kan krijgen waar je niet allergisch voor bent voor de komende tijd zodat je niet elke keer naar de spoedeisende hulp hoeft. Beterschap met je vinger!
sandorra schreef:Ok gabapentune wat is dat precies en is dat een opiaat?
sandorra schreef:Ok nou misschien een optie maar er staat op internet dat het wel effe duurt idd voor je merkt of je verschil hebt en het werkt.....
Ik probeer vannacht door te komen....morgen maar effe bellen nu geen vervoer.....
verootjoo schreef:Nynke1 schreef:TS, niet banketstaaf bedoelt maar natuurlijk gaat de pijn omhoog als de verdoving uitwerkt. Je bent geopereerd, dan voel je pijn. Dat is logisch. Pijnstillers halen het scherpe randje er af maar pijnvrij ben je niet na een operatie. Vraag of je iets mee kan krijgen waar je niet allergisch voor bent voor de komende tijd zodat je niet elke keer naar de spoedeisende hulp hoeft. Beterschap met je vinger!
Ik ben al aardig vaak geopereerd, maar zulke ondraaglijke pijn als hier beschreven wordt is echt niet normaal. Ik kan gewone pijn na OK altijd af met paracetamol en zenuwpijn reageert daar niet op. Is sowieso erg moeilijk te bestrijden en TS is ook nog allergisch.
Dus vragen of je iets anders mee kan krijgen waar ze niet allergisch voor is is nogal lastig als je voor die twee dingen allergisch bent. Iets anders voor zenuwpijn is er niet echt...
TS; heel veel succes. Hopelijk trekt de pijn snel weg