Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Percy schreef:Dat klopt helemaal Jeanine![]()
Inderdaad heel veel pijn, heb nu 400 mg. Tramadol en 4 mg. Paracetamol per dag.
Ik baalde want we hadden twee menritten op het programma staan. Vandaag met een kennis met Japanse gasten en morgen met nog twee andere vriendenstellen.
Omdat ik zondag met mijn pony´tje toch rond had kunnen sturen heb ik vandaag de gok gewaagd en, gek genoeg, heb ik op de wagen geen last. Snap het niet. Zitten doet pijn, liggen doet pijn, stappen gaat een beetje maar achter het tweespan gaat het goed, misschien door het zachte gehobbel?
Ben er in elk geval heel blij mee, zelfs bij het afstappen gaat het goed terwijl ik de grootste moeite heb om uit bed of uit een stoel op te staan.
Morgen kan ik dus ook gewoon mee maar ja, kan moeilijk hele dagen met de wagen weg![]()
Het was een bijna spontane breuk, ik viel zachtjes tegen een deurpost aan. Dit is al de zoveelste keer dat ik iets breek.
Korset lijkt mij ook geen feest met deze warmte maar anders is het risico dat je een bochel krijgt en dat vind ik al helemaal geen feest.
emil01 schreef:mmm, volgens mij meteen al.............wist meteen na de val in ieder geval dat het niet goed zat. Viel ook bijna flauw toen mijn man me overeind probeerde te helpen. Heb meteen gegild dat hij me moet laten liggen en wachten op de ambulance..... Het was meer dan alleen botpijn, het is een hele indringende pijn, zenuwpijn.
SuperZodiaX schreef:emil01 schreef:mmm, volgens mij meteen al.............wist meteen na de val in ieder geval dat het niet goed zat. Viel ook bijna flauw toen mijn man me overeind probeerde te helpen. Heb meteen gegild dat hij me moet laten liggen en wachten op de ambulance..... Het was meer dan alleen botpijn, het is een hele indringende pijn, zenuwpijn.
Ja dat voel je gelijk he. Ik heb de L1 verbrijzeld gehad. Ik kon na de val ook mn benen niet meer bewegen.
Na operatie was de zenuwpijn nogsteeds erg, maar gelukkig heb ik wat medicatie ertegen, dat haalt de ergste randjes er weer vanaf. Grappig bij mij, ik zat na 8 maanden weer met brace voor het eerst op t paard haha.. Lopen ging nog moeizaam maar ik moest en zou even rijden.
Nu 7 jaar later heb ik nogsteeds veel pijn en last. Ik kan geen hele dagen meer doorgaan, ik moet halverwege de dag liggen anders wordt de druk op mn ruggemerg te groot en krijg ik meer uitval. Heel lastig om de grens te vinden en te herkennen, dat heeft me wel een jaar of 4 gekost.