Gevallen op knie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

hagelslag

Re: Gevallen op knie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 12:32

Sowieso fotos laten maken!!!!
Niet twijfelen, heen!! Desnoods nog een mri voor de weke delen(kraakbeen etc)

Geloof mij, je wilt niet chronisch pijn aan je knie! Loop aub niet verder.

Wees niet zo dom als dat ik toen ben geweest. Zelfs na 2 operaties en 1.5 jaar verder heb ik nog altijd problemen en pijn

jasmijn16

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 12:33

Hup naar de röntgen jij haha, een huisarts kan dat wel mooi zeggen maar ik vind het erg knap dat hij zo kan zien of er verder nog een scheurtje of meer schade is, gewoon een foto aanvragen

biancatjuh27

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 12:34

ik zou foto's laten maken, dan heb je meer zekerheid.

Tosadog

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 12:37

Foto's laten maken! Ik zit nu nog volop in de revalidatie van een tibia plateau fractuur en ok..ik kon meteen nadat ik gevallen was al niet meer opstaan, maar als ik zie wat een klein stukje los bot kan veroorzaken en hoe lang het duurt voordat ik maar weer een beetje kan functioneren en hoeveel fysio ik krijg om mijn knie weer los te krijgen..
Laat uitzoeken wat het precies is, voordat, zoals hier terecht gezegd wordt, het chronisch wordt en je hebt maar 1 knie (nouja 2 maar je snapt het) ..en die is ZO belangrijk!!

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 12:45

Ik ben ook doorgelopen met pijn in m'n knie. Was er met mountainbiken al een keer op gevallen, toen hebben ze bij de dokterspost alle steentjes en troep eruit moeten halen.
Paar jaar daarna onder een paard gehangen omdat m'n voet in de beugel bleef hangen toen ik eraf viel. Het paard is toen onderandere op diezelfde knie gaan staan omdat hij er in paniek vandoor ging.
Conclusie van de ha was toen dat het gekneusd, verdraaid en misschien wat gescheurd was maar mocht gewoon naar huis en moest terug komen als de pijn erger begon te worden.
Nooit terug geweest, maar na 10 jaar heb ik er nog regelmatig last van (en van m'n enkel en m'n heup en m'n rug ;) )

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 13:04

Hup fotos laten maken. Geen risico mee nemen. Vreemde conclusie van huisarts. Pas na foto echo eventueel mri is de schade duidelijk. Als los stukje bot ergens klem komt te zitten in gewricht ben je de pineut

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 13:24

jeetje ts balen zeg! ik zou ook foto's laten maken. Je knie gebruik je de hele dag door enne moet je nog lang mee doen!

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 13:59

Janneke2 schreef:
[]
....mag het een onsje minder?
Little Gift heeft dit nare syndroom zelf, zoals te lezen was.
In elk geval "zonder enige kennis van zaken" is dus niet aan de orde.

Vreemd genoeg ken ik niet de ziektegeschiedenis van elke bokker.
Sneu voor Littlegift dat ze deze aandoening heeft (en fijn dat jij die informatie hier even oprakelt), maar zoals ze duidelijk demonstreert, ondanks dat ze ervaringsdeskundige is heeft ze de kennis niet in huis anderen te diagnosticeren.
Niets in de symptomen die de TS beschrijft wijst op het ontwikkelen van PTD op dit moment.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 17:11

Ze heeft het zelf in dit topic neergezet dat ze het zelf heeft. :+ anders had ik het ook niet geweten

Ilsevdberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-17 13:59

jasmijn16 schreef:
Hup naar de röntgen jij haha, een huisarts kan dat wel mooi zeggen maar ik vind het erg knap dat hij zo kan zien of er verder nog een scheurtje of meer schade is, gewoon een foto aanvragen

indd, dat acht ik ook al

Ik heb zo een telefonische afspraak met de arts en mijn moeder erbij dit keer.

Ilsevdberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-17 14:01

Na wat aandringen heeft mijn huisarts een formulier opgesteld die we mogen ophalen zodat we een afspraak kunnen maken om röntgenfoto's te maken, voor de zekerheid.