Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sourire schreef:Dankjulliewel! En Pluisje; heel graag.
Vanaf mn telefoon een beetje lastig om op iedereen te reageren. Maar wat mij opvalt is dat je óf echt resultaat boekt óf minimaal tot niet. Wel interessant, want waarom werkt het bij de een wel en de ander niet.
Ik ga het in ieder geval sowieso proberen. Nu alleen nog een therapeut vinden... Nog meer ervaringen zijn welkom.
Suzanne F. schreef:Dank je wel voor de uitgebreide uitleg en de moeite die je hebt genomen!
Helaas heeft het bij mijn dochter dus niks gedaan. Ze werd doorgemeten en bleek overal eigenlijk gevoelig op en is dus volgens mij ook echt op vanalles behandeld. 4 of 5 x is ze geweest en heeft ze druppels meegekregen. Het heeft alleen helemaal niets gedaan. Hoe kan dat dan?
Suzanne F. schreef:Dank je wel voor de uitgebreide uitleg en de moeite die je hebt genomen!
Helaas heeft het bij mijn dochter dus niks gedaan. Ze werd doorgemeten en bleek overal eigenlijk gevoelig op en is dus volgens mij ook echt op vanalles behandeld. 4 of 5 x is ze geweest en heeft ze druppels meegekregen. Het heeft alleen helemaal niets gedaan. Hoe kan dat dan?
Citaat:Mooie duidelijke uitleg zoHeb je dat helemaal zelf geschreven? Echt heel erg bruikbaar zo
Citaat:Ik wist niet dat er ook stroomvrije apparaten bestonden. Vraag me trouwens wel af waarmee die schijven dan aangedreven worden, want die moeten dan toch draaien ofzo zeker tijdens de behandeling...?
Citaat:Vond het zelf ook een beetje typisch inderdaad toen ik met die kleine voor behandeling ging, ik had ook zoiets van ja nu zit je nog met stroom naast dat lijf... en omdat die uk niet goed stil kan zitten moest er ook een tablet met filmpje aan te pas komen, wel een meter verderop gezet maarja beïnvloed dat de boel dan niet.
Citaat:En dan moest hij die metalen stokjes en ballen in zijn handjes houden, wat natuurlijk ook niet vlekkeloos lukte...af en toe even loslaten... het ging allemaal nog niet vanzelf zeg maar
Citaat:Volgens behandelaar kon hij geen melk-probleem meer meten. Maar zelf hebben we nou niet echt het idee dat het veel gedaan heeft... we vermijden koemelk nog steeds en hij heeft nog steeds last met poepen.
Helaas is het er ook niet van gekomen om de Oxytocine belasting aan te pakken. Daar gingen we eigenlijk in eerste instantie voor
amoj schreef:Ik vermoed (en zegt fysio ook) mijn houding en stress. Door stress ga ik krampachtig lopen en vasthouden waardoor ik last krijg van m'n schouders, dan rug en nek.
Nachtlampje schreef:Ik heb ruim een jaar bioresonantie therapie gevolgd, en het heeft mij zeker geholpen.
Ik had al heel lang last van buik/lever, en huisarts kon niets vinden en wapperde het weg.
Ik had blijkbaar een normaal bestaande bacterie in de darm die was gaan woekeren, welke suikers omzette in alcohol. Daardoor een overbelaste lever en dus vaak buikpijn. Daarnaast ook een lichte kattenallergie.
Na een jaar (in samenwerking met een tijdelijk dieet zonder suikers) was ik van beiden af.
Ik ging ongeveer 1 keer per maand/3 weken.
Overigens vond ik wel dat de therapeut telkens weer iets nieuws vond en daarmee bleef doorbehandelen, volgens mij als ik het niet had stopgezet was ik nu nog bezig
Sourire schreef:Sorry, dit topic helemaal uit het oog verloren en nu oas de tijd kunnen nemen om het verhaal van Pluisje even écht goed te lezen. Dankjewel! Heel helder! Jammer dat je zo ver weg woont. Schrijf jij ook druppels enso voor? Waar is dat goed voor? Wat zijn je ervaringen met het behandelen van allergieën?
Ik twijfel nog of ik binnenkort ga beginnen of dat ik wacht tot volgend jaar en een aanvullende verzekering ga afsluiten..