Is je make-up al wat ouder? Kunnen ook gewoon bacteriën in zijn gaan zitten.
Bravura
Geplaatst: 01-07-17 20:19
Hier in de omgeving zit Polman maar bij Breda in de buurt hebben ze geen zaak. Ik zag dat deze in Breda zit http://www.bielars.com/waarom-betalen-voor-oogmeting-of-oogonderzoek en 45 euro rekent voor een der gelijk onderzoek. Maar je kunt natuurlijk ook een doorverwijzing vragen via je huisarts naar een oogarts.
luuntje, nee, dat kan ik misschien wel eens doen. Yank, dat zal ik ook gaan doen, bedankt voor de tip! Gianti, nee valt wel mee. Is eigenlijk pas net nieuw, omdat ik mijn oude had weggegooid. Deze heb ik nu denk zo'n twee maanden. Bravura, oeh ja, dat is voor mij best een beetje duur. Ik zal gaan overleggen!
Bedankt allemaal voor de fijne tips! Ik denk dat ik na mijn toetsweek (woensdag) naar de huisarts ga om maar eens te beginnen met een allergietestje.
Ja klopt, zal ik vragen! Maar heeft het wel nut om allergietabletten te kopen, als je niet weet of je allergisch bent? En drogist, bedoel je apotheek die meestal bij huisarts zit? Of eentje zoals etos oid?
Ben je toevallig in het buitenland geweest, ergens oost Europa? Mijn zusje heeft momenteel ongeveer dezelfde klachten, en blijkt een amoebe in haar oog te hebben door 'vervuild' water. Dit is nogal een zeldzaam iets, maar het kán wel. Niet om je bang te maken overigens.
isabel, ja, maar dan is het gek dat het in oktober begint, en ook de hele winter lang blijft. Sting, ik kan kijken. Hannanas, maar ik heb gelukkig ook geen lenzen, dus dat is weer wat minder waarschijnlijk.
Bij mijn zoon dacht ik ook aan hooikoorts. Tabletjes gekocht bij de drogist en het snotteren werd minder. Toen de huisarts gebeld en van hem tabletten gekregen.