x

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Saranghea

Re: Meer mensen met nachtmerries?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-17 14:47

Ik vind de mensen die uit bed gaan na een nachtmerrie toch best dapper. :+ Ik zou dan altijd bang zijn dat er iets in mijn huis is wat nachtmerrie gerelateerd is.
Ik heb een hele lange tijd nachtmerrie's gehad toen ik een spiegel op mijn slaapkamer had. Als ik dan wakker werd bleef ik altijd stokstijf liggen en probeerde of ik iets anders kon horen dan mij eigen veel te snelle hartslag. Naar mijn inzien heeft die spiegel er toendertijd voor gezorgd dat ik zoveel nachtmerrie's had, de ochtend na een nachtmerrie waren ook altijd die flapdeurtjes iets open geflapt terwijl ik die eigenlijk altijd dicht had. :') Maar wat bij mij altijd goed heeft gewerkt is mezelf inpraten dat het niet echt was en daarna alleen maar happy memories ophalen.
Nadat we waren verhuisd en de spiegel niet meer op mijn kamer was had ik al heel veel meer rust tijdens het slapen. Ik heb nu in een "normaal" ritme nachtmerrie's

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-17 14:48

Ik droom regelmatig dat ik zwanger ben. Doodeng vind ik dat. :=

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-17 17:39

_Reneee schreef:
Ik droom regelmatig dat ik zwanger ben. Doodeng vind ik dat. :=

:= Dat vind ik ook wel een nachtmerrie

Horsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-17 17:46

Als je nachtmerries hebt, dan is er in je echte leven iets wat niet goed is, is mijn ervaring.

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-17 19:16

Klopt, ik ben doodsbang voor baby's :+

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-17 19:17

Ik heb bijna dagelijks nachtmerries. Mijn record is toch wel 7 op 1 nacht... Ik draai me gewoon om en doe de volgende poging tot slapen :+