Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tengeltje11 schreef:een lichte schimmel infectie hoef je geen jeuk van te hebben hoor.
tijdens mijn zwangerschap wees het uitstrijkje een lichte schimmelinfectie op.
had ook geen jeuk of eender wat.
dit kan wel bv de oorzaak zijn van meer afscheiding.
ik zou een doorverwijzing vragen naar een gyn.
kan je direct een uitstrijkje laten nemen,ben je zeker over alles en weet je direct wat de oorzaak is(als er al een is,meerdere vrouwen hebben ook standaard behoorlijk wat afscheiding)
(dagelijks inlegkruisjes zijn eigenlijk ook enorm schimmel-bevorderend)
Janinevv schreef:Nee klopt![]()
Denk dan ook heb ik zoveel stoffen binnen die verkeerd zijn dat mijn lichaam zo druk en veel afscheiding maakt..
Maar goed zal even met de huisarts gaan praten.
Janinevv schreef:Geen idee, moest keer bij invaller een dikkere oude man en stond ik als 16e jarige egh wat vond ik dat vreselijk maar hij was wel profesioneel maar voelde me er zo niet prettig bij. En natuurlijk stelt het weinig voor maar als ik naar vrouw ga lijkt het me ook ongemakkelijk, straks denken ze heel vies over me..
PeerAppel schreef:De dokter doet ook prima uitstrijkjes. Scheelt je ook weer eigen risico.
bigone schreef:Wanneer je vijf keer per dag je onderbroek moet verwisselen is er toch wel wat meer aan de hand dan een gewone normale afscheiding. Misschien een reactie op de tampons??
Janinevv schreef:bigone schreef:Wanneer je vijf keer per dag je onderbroek moet verwisselen is er toch wel wat meer aan de hand dan een gewone normale afscheiding. Misschien een reactie op de tampons??
Misschien verkeerd over laten komen maar verwissel vaak 3 keer per dag.
Alwiene schreef:Janinevv schreef:
Wanneer je vijf keer per dag je onderbroek moet verwisselen is er toch wel wat meer aan de hand dan een gewone normale afscheiding. Misschien een reactie op de tampons??
Misschien verkeerd over laten komen maar verwissel vaak 3 keer per dag.
Janinevv schreef:Ik dacht dat ik vannochtend ongesteld werd maar helaas had heel erg buikpijn maar zette niet door, als goed is moet ik met week worden daarnaast ben ik niet gaan diëten of iets anders.
Als ik na mijn menstruatie nou weer bloed verlies hebben raad pleeg ik de dokter.
Maar mij werd altijd verteld dat afscheiding wel wat rook? Maarja of ik dan echt rot dat ook weer niet maar moet wel goed schoon houden etc en dat is wel mijn ongemak ervan.