Mijn vriend en ik wonen niet samen, dus wordt er niet altijd door geterroriseerd gelukkig. Het legt wel druk om m'n relatie moet ik zeggen.
Ik ga eens kijken wat een didgeridoo kost.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SVRL schreef:Ondanks alle voorlichting, zijn er blijkbaar nog heel veel mensen die duidelijk niet weten dat snurken niet altijd onschuldig is.
Ga zelf niet lopen klooien, maar laat hem inboeken voor een slaaponderzoek zodat je weet wat de oorzaak is. Je vriend kan een onschuldige vorm hebben, maar snurken kan ook voortkomen uit een levensbedreigend onderliggend probleem.
Het slaaplabo van ons ziekenhuis ligt naast mijn dienst. Ik zie vrij vaak mensen die met hun cpap langs komen en de toestellen die ze bij ons hebben, zijn echt wel vrij stil.
Cookies schreef:Mijn vriend is wel naar de dokter geweest, die heeft hem aangeraden om wat af te vallen. Nou dat lukt hem dus niet.
Bienotje schreef:Andere vriend dus?! Inmiddels al getrouwd, dus dat zou wel heel rigoreus zijn
@SVRL, wat voor niet onschuldige dingen doel jij precies op?
Hier ook sowieso ervaring dat het vooral na wat alcohol is, of als hij echt erg moe is of bv. op hoogte dat het erger is. Skivakanties is het dus sowieso altijd extra feest in de slaapkamer
Libera schreef:SVRL schreef:Ondanks alle voorlichting, zijn er blijkbaar nog heel veel mensen die duidelijk niet weten dat snurken niet altijd onschuldig is.
Ga zelf niet lopen klooien, maar laat hem inboeken voor een slaaponderzoek zodat je weet wat de oorzaak is. Je vriend kan een onschuldige vorm hebben, maar snurken kan ook voortkomen uit een levensbedreigend onderliggend probleem.
Het slaaplabo van ons ziekenhuis ligt naast mijn dienst. Ik zie vrij vaak mensen die met hun cpap langs komen en de toestellen die ze bij ons hebben, zijn echt wel vrij stil.
Dit dus...![]()
Ik werk in intensive care en heb al meerdere patienten gehad met blijvende schade of overlijden door sleep apnea. Zou het echt een beetje meer serieus nemen
mala26 schreef:andere vriend...