miccamaaike schreef:Fijn dat het zo leuk was Jolien!
Ik ben woensdag voor het eerst geweest, fittest gedaan (en ik was niet zo fit, goh). Zaterdag voor t eerst echt wezen sporten. Crosstrainer, roeien en fietsen en tussendoor alle apparaten uitgelegd gekregen. Ik ga nu trainen op hartslag, met een hartslagmeter om. Dan moet ik mn hartslag tussen de 126 en 146 houden en op die manier verbrand je dan het meeste vet (wat bij mij dus het meeste noodzakelijk is). Dus het idee is om je niet helemaal naar de paasei te trainen, maar voor langere tijd op een bepaalde hartslag.
Ik heb me aangemeld bij de sportschool via het nationaal gezondheidsplan. Daar krijg je dan een gratis intake en korting op je abbonement. Veel zorgverzekeringen bieden dit aan dus wellicht een optie om ook naar te kijken. Je zit er dan een half jaar aan vast. Volgens mij betaal ik dan iets van 31 euro voor onbeperkt sporten (ipv 37).
Handig! Ik kan ook via één of ander plan korting krijgen vanuit mijn werk maar voorlopig vind ik dit wel prima.
De apparaten bij De mix hebben ook allemaal een ingebouwde hartslagmeter, die zit in de handvatten van de apparaten verwerkt. Superhandig!