Allergische reactie maandverband

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 14:09

ze hebben regelmatig aanbiedingen bij de etos en appie
en bij Yoni zelf trouwens ook
ik sla dan altijd weer even in :)

(zo vervelend dat wasmiddel gezeik he :roll: ik ben nu maar van ellende op het wasmiddel van sonett over gegaan , daar zit zo weinig rommel in, maar geurt nog wel naar frisse was, want heb echt iets tegen was die nergens naar ruikt :+ )
en wasverzachter van Bio D omdat ik sommige dingen toch graag extra geur geef)
Laatst bijgewerkt door Sonja_vR op 06-06-17 14:11, in het totaal 1 keer bewerkt

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 14:11

Palmera schreef:
Mijn voormalig werkgever had een buitenechtelijke relatie. Zijn vrouw wist dat niet. Zijn vrouw wist één ding wel: die man was zwaar allergisch voor dergelijke producten. Niet dat hij ze gebruikte. :') Maar als zijn vrouw een inlegkruisje had gedragen en daarna wat met hem deed zonder zeer grondige wasbeurt zag zijn blaaspijp er volgens haar uit alsof hij dat ding in kokend water had gestopt. :+

Dus hoe kwam zij erachter dat hij vreemdging? Door na een reis van 6 weken hem thuis aan te treffen met zijn vuurrode geval onder de uitslag. :')

_/-\o_ :')

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 14:21

Ik las hier iets over inlegkruisjes....dat is toch rete smerig/stinkie en irritant? Vroeger was dat in mijn ogen hip mn moeder gebruikte die dingen... Ik vind die dingen incl maandverband zoveel geur afgeven dat ik denk dat je het door je kleren heen ruikt. Je gaat er van zweten, je moet het overal tussenuit plukken...bah bah bah. Ik denk dat alles wat je in je onderbroek duwt qua plastic etc slecht voor je huid is. Tampon werkt ideaal!! Beste uitvinding ever.

Waarschijnlijk ben je extra allergisch voor al die chemische extracten die ze erin duwen.

Duhelo

Re: Allergische reactie maandverband

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 14:24