Hier nog een trouwe meelezer hoor! Maar of je er iets aan hebt weet ik niet

ik kon vroeger erg veel boos op mezelf zijn en alles wat er eventueel fout ging, mezelf de schuld geven. Dat uitte zich in mezelf pijn doen en me erg mislukt voelen. dat in de knoop zitten met jezelf snap ik dus wel
Ik doe verder mijn uiterste best om het te begrijpen en mee te denken, ik zou graag willen helpen echt waar! (Helaas)heb ik zelf geen dun maatje maar een buikje die ik met veel sportscholen en paard trainen, tegen probeer te gaan, maar onder de 65 kilo kom ik nooit, ik hou zo van eten! Precies de andere kant, lijkt wel

als ik 2x per week sportschool en 2x per week flink m'n paard train (endurance) kan ik bijna eten wat ik wil, heerlijk vind ik dat

maar helaas red ik dat niet altijd met planning en soms wil ik ook graag een dagje nixen...

precies het tegenovergestelde, of niet?
Ik vind het ontzettend knap dat je toch probeert! Wat ik merk bij dit soort dingen, ook al is t voor mij andersom, is dat als 1 dag niet zo goed is, je jezelf niet teveel op de kop moet zitten. 'Oeps, foutje, even in het oude patroon, morgen weer een nieuwe dag'. Heb ik ook best even moeten leren, aangezien ik ook streng voor mezelf kon zijn

elke dag, elk uur, elke minuut, kan je 'gewoon' overnieuw beginnen met je nieuwe plan om dit gevecht te winnen! Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk, dat weet ik