Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
KimD schreef:Ze vermoeden het bij mij ook. Een hele drukke periode gehad op het werk, waardoor ik en extreem veel uren op het werk was en veel stress had.
Citaat:Daarnaast heb ik enkele keren met pech onderweg gestaan met de auto, en bij de laatste keer pech is er iets 'geknapt' waardoor ik (extreme) angsten heb voor onze eigen auto. Ik durf niet alleen op weg, en al helemaal geen lange stukken.
Citaat:Ik hoor, ruik en zie dingen die er niet zijn. Als mijn vriend rijd is het helemaal feest, dan breekt me het zweet uit en krijg ik paniek.
Citaat:Totaal ongegrond natuurlijk, hij is gerepareerd en rijd gewoon weer. Maar het zit tussen mijn oren en zorgt voor een hele hoop stress en angst.
Citaat:Als ik alleen onderweg moet gaat het nog, maar zodra ik de honden in de auto heb weet ik niet waar ik het zoeken moet, dan ben ik iedere meter bang dat ik met pech onderweg kom te staan en dan daar sta met onze honden. Dan maak ik me zorgen om hun.
Citaat:Met een andere auto is de angst er ook, maar een stuk minder dan met onze eigen.
Dus als hun gingen slapen ging het vrouwtje ook slapen. Ik voel me in ieder geval alweer uitgerust en een 'leeg ' hoofd, ik merk dat ik daardoor ook weer energie heb gekregen.
Amandavd schreef:Kun je dit zeg maar ook in een andere vorm of lichte vorm hebben? Ik herken een aantal dingen wel maar niet in overdreven mate.