Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
khirshanta schreef:Ik had nergens last van- ik had wel maar 1 kies, maar na 4 dagen kon ik weer bijna alles doen en laten. De zeurpijn die ik echter had toen hij er nog in zat was erg vervelend...
Misschien inderdaad bij de huisarts even navraag doen of je iets zwaarders kunt krijgen.
Is het via de tandarts of de kaakchirurg gedaan?
En heb ik het nu goed begrepen dat je dit zonder verdoving hebt gedaan?
Maar
Lillith24 schreef:In Amerika trekken ze gewoon alle vier de verstandskiezen in een keer, ben je ook in één klap er vanaf maar man ... Dan kun je echt niks
Smee__ schreef:Dit is dus exact de reden dat ik niet naar de tandarts durf voor mijn verstandskiezenHeb er nu 3 en op zich niet heeel veel last van, op wat vaker op de binnenkant van m'n rechter wang bijten na, dus ze mogen mooi blijven zitten van mij
![]()
Wat naar dat je er zoveel last van hebt zeg, sterkte
DynamiteS schreef:khirshanta schreef:Ik had nergens last van- ik had wel maar 1 kies, maar na 4 dagen kon ik weer bijna alles doen en laten. De zeurpijn die ik echter had toen hij er nog in zat was erg vervelend...
Misschien inderdaad bij de huisarts even navraag doen of je iets zwaarders kunt krijgen.
Is het via de tandarts of de kaakchirurg gedaan?
En heb ik het nu goed begrepen dat je dit zonder verdoving hebt gedaan?
Maar
Neeheeee dat zou ik echt nooit durven, laat staan doen! Nee ik lag al te kronkelen van de pijn toen ze die verdovingsspuiten erin duwden...
Wb volledige verdoving, bij een vriendin doen ze het ook omdat zij panisch(?) Wordt van spuiten.
Nu heb ik ook epilepsie en merk ik dat ik nu ook tegen een aanval zit maargoed, heb net dan ook dubbele dosis (1100 mg) aleve geslikt. Helpt verder wel beter
justdiesel schreef:Ik ben misschien dom maar waarom moeten die dingen er zo nodig uit?
Ik heb ze alle 4 nog en nooit geen last van, ik laat ze er dan ook no way uithalen
Ts sterkte en beterschap er mee
justdiesel schreef:Ik ben misschien dom maar waarom moeten die dingen er zo nodig uit?
Ik heb ze alle 4 nog en nooit geen last van, ik laat ze er dan ook no way uithalen
Ts sterkte en beterschap er mee